EST. 2002

Phillip Island, Superpole

Honda-házon belül a 21 éves, egykori NDK-s Max Neukirchnernek sikerült elhomályosítani Muggeridge-t és Vermeulent, a gyári men?ket, akik ráadásul mindketten otthon vannak a victoriai ringen.

Az edzéseredményeknél jobban foglalkoztatja a sportbarátokat Pierfrancesco Chili állapota. Az olasz veterán brutális esést mutatott be a Q2 id?mér?n a leggyorsabb kanyarban, ötödik sebességfokozatban, full gázzal, puha gumikkal a talpán. Egy légáramlat tréfálhatta meg és vihette neki a bels? íven lév? szalagkorlátnak. Az els? vizsgálatok szerint eltörött a kulcscsontja, az elkövetkez? napokban fogják m?teni Olaszországban. A valenciai versenyt mindenképpen kihagyja, legjobb esetben Monzában (május
8.) látjuk viszont.

A Ducati a 2000-es monzai Olasz GP alkalmával hiányzott utoljára az els? sorból, akkor Bayliss az ötödik rajtkockát szerezte meg a vöröseknek. Most még annál is rosszabbul sült el az id?mér?: Laconi nyolcadik, Toseland tizedik. Nietóról (22.) és Lanziról (27.) nem érdemes szót sem ejteni.
James Toseland nagy részben a gumikat okolja a pocsék teljesítményért, de biztosít afel?l, hogy a futamokon minden rendben lesz.

A Yamaha zászlaját egyedül Pitt tartja, ? az ötödik helyr?l rajtolhat, a többiek viszont nincsenek sehol. Noriyuki Haga például a Superpole-on való indulás jogát sem tudta kiharcolni, így az ötödik sorból indul.

A Supersportban Charpentier megtartotta az els? rajtpozíciót, de Michel Fabrizio nagyon közel ért hozzá. A harmadik helyr?l is hondás pilóta, Foret indul, míg Curtain a negyedik legjobb id?t motorozta az R6-tal – ? a hangvillások egyetlen reménysége, mivel Parkes éppenséggel nem villog, csak tizenkettedik.

ugrás fel