EST. 2002

Piaggio Beverly 250i.e.

Erre a célra van egy zár a hátsó ülés mögött, amihez a zárt bukósisakot rögzíthetjük. És hogy ne ázzon a sisak, jár hozzá egy vízhatlan sisakzsák is. Az ülést is le lehet takarni egy vízhatlan bugyogóval, ami szériában jár az új Piaggio modellekhez. Van még egy keszty?tartó, elöl a térdnél, ahonnan manuálisan nyitható a tank és az ülés.

Az oldalsztenderrel volt egyedül egy kis bajom, mert egyszer egy kis lejt?n támasztottam erre, és felcsukódott, amíg bezártam egy kaput. Eld?lt, mint egy krumpliszsák a Beverly. Sok minden összekarcolódott rajta, de szerencsére semmi nem tört el. Vannak az idom küls? részén ezek a fekete szín? m?anyagok, amik pont ilyen esetben védik a fényezett részeket, gyorsan cserélhet?ek és nem kerülnek túl sokba.

Két év után ez volt a második tesztmotor, ami földet ért nálam. Elnézést érte!

Motor/váltó: Ez a 250-es négyütem? befecskendez?s 22 lóer?s er?forrás a Jolly Joker a Piaggio kínálatában most. Iszonyú nyomatékos, pörg?s, kis fogyasztású…

Több jelz?t nem is kell írjak róla, ezek mindent elárulnak. A végsebessége 150Km/h fölött! Fogyasztása ennél az autópálya tempónál kicsivel 4 liter fölött volt. Egyáltalán nem sok, szerintem. Alulról majdnem annyira a tol a kis er?forrás, mint a nagytestvér, és még nagy sebességnél 120 fölött is érezhet? gyorsulást produkál.

Váz/futóm?: Acél vázra szerelték a rugózó elemeket, amiknek a beállítása igencsak közel volt az ideálishoz. A városi rossz úton is élvezhet?en lehetett terelgetni a Beverly-t és országúton, nagy tempónál is jól viselkedett. A dugóban, lassú közlekedésnél éreztem csak egy kis bizonytalanságot. Ez a súlya miatt volt.
Hátul dupla rugóstagra támasztották a vázat, szerencsére ez is segíti a jó vezethet?séget és a hosszabb élettartamot.

Fék: elöl-hátul tárcsafék. A fékhatás egyszerre mindkét kart behúzva a legtökéletesebb, jól fog, de egy kicsit nagy kézer?t igényel. Ezt a rendszert egy kicsit jobban átgondolhatnák.

Utascipelés: elöl egyenes testtartásban, fáradtság nélkül, nagyon sok kilométert le lehet vezetni, hátul is nagyon kényelmes a széles ülés az utasnak. A Moto Italia munkatársát W. Andit kértem meg, hogy segítsen ebben a témakörben. (Már csak miatta is érdemes benézni a Gyáli úti szalonba!)

Ahogy Andika mondta 100%-os kényelem. És amit?l a legjobban félt, hogy a rossz úton mi lesz, íme: „nem üt nagyot a futóm? az ember hátára, ha véletlenül nagy lyukba mennénk vele. Jól ki van találva ebb?l a szempontból is.” Garantálhatom, hogy nem haza beszélt, tényleg így van!

Összegzés: Túrákra, városba és a mindennapokra kevés kompromisszumot igényl? ideális választás.

benzso

Dainese: Karasna motorosbolt www.karasna.hu
Berik: Superzone motorosbolt Duna Plaza els? emelet

ugrás fel