Versenypályára és utcai használatra egyaránt javasolja új karvéd?jét a Rizoma. Nem olyan masszív, mint egy krosszos kézvéd?, de legalább utcai és sportmotorokra is fel lehet tenni, és nem is néz ki rosszul.
Emlékeztek még erre az esetre? 2008. Mugello, 250-es futam, Simoncelli versus Barbera a célegyenesben:
Simoncelli szélárnyékát Barbera kívánta kamatoztatni, de az olasz ezt pont nem szerette volna, kitér? man?vere során farokidoma koppig húzta szerencsétlen Barbera fékkarját, a végeredményt pedig láthattuk. A ProGuard karvéd?k erre és ehhez hasonló esetekre kínálnak megoldást.
Bármilyen kormányra felszerelhet?, és nem csak Simoncelli farokidoma ellen hatásos…
A kormányvég súlyok eltávolítása után szinte bármilyen motorkerékpár kormányvégére fel lehet szerelni az alumínium-szilikon-magnézium ötvözetb?l megmunkált filigrán, ugyanakkor roppant ellenálló ProGuardot, amelye nem csak a versenyek heves ütközeteiben tehetnek jó szolgálatot, de szerencsés esetben egy, az út szélén parkoló autó figyelmetlenül ránk nyitott ajtaját is képesek lesznek megállítani, és ez esetben talán ujjaink sem törnek azonnal ropira.
Min?ségi anyagok, gusztusos megmunkálás.
Ráadásul a Rizoma nem komolytalankodta el a fejlesztést, szélcsatornás teszteléseken kiderítették, hogy 180 km/h sebesség felett a fék és kuplungkarok légellenállása által kifejtett er? akár 0,7-0,8 bar nyomásemelkedést is okozhat a hidraulikus rendszerekben, ami által n?het a fékrendszer súrlódása (csökken? végsebesség), a hidraulikus kuplung pedig akár meg is csúszhat akaratunkon kívül.
A szélcsatorna szerint 180 km/h felett kiküszöböli a légellenállás negatív hatásait a fék és kuplung hidraulikakörére.
A ProGuard elüls?, aerodinamikailag kialakított, speciális m?anyagból készül? része ezt a hatást is kiküszöböli, és ha nem is szünteti meg a nyomásemelkedést teljesen, a fék vagy kuplungrendszert er? er?hatásokat a mérhet? szint határára csökkenti.
|
Legutóbbi hozzászólások