Troy Bayliss megállíthatatlannak bizonyult a Superbike világbajnokság nyolcadik fordulójának edzésein. A pontvadászatban 73 egységgel vezet? ausztrál már a pénteki tréningen a lovak közé csapott: egyedüli motorosként 1:27 alatt teljesítette a Brands Hatch-i aszfaltcsíkot, majd a kvalifikáción és a superpole-on sem ért senki a vezér ducatis nyomába. Bayliss a szombati edzésen már három századra megközelítette a Shane Byrne által tartott pályacsúcsot, druszáját Troy Corsert megel?zve. A 21-es rajtszámú Ducati 1:26.272-?t repesztett a kvalifikáción, míg a címvéd? két tizeddel lassabb volt honfitársánál. A superpole-on aztán mindenkiben tudatosította a motogp-t is megjárt ausztrál, hogy az új Pirelli gumik ellenére is ? a leggyorsabb a mez?nyben. Az egykörös edzésen 1:25:449-el Noriyuki Hagának festette az aszfaltot.
A szárnyaló kengurut egyedül Nitro Nori tudta követni. A Yamaha japán fenegyereke az elrontott suzukia 8 órás után szeretné munkaadójának bizonyítani, hogy hiba volt Edwards-szal kezdeni: Haga pénteki negyedik ideje után folyamatosan javulva, a második rajtkockából várhatja a rajtjelet.
Hiába volt gyors Troy Corser az edzéseken (pénteken és szombaton is a második volt), a superpole-on csak az ötödik helyet csípte meg 1:26-os idejével, ami több mint fél másodperccel gyengébbnek bizonyult Bayliss pole-t ér? körénél. A másik Gixert nyergel? Kagayama nem tudta beverekedni magát a legjobbak közé, így ? csak a kilencedik rajtkockából vághat neki a versenynek. Legjobb ideje (1:26.56) egy másodperccel „vastagabb” Bayliss ?ridejénél.
Szépen szerepeltek a Ten Kate Hondák. Karl Muggeridge és James Toseland a problémákkal teli pénteki nap után összeszedték magukat az egykörös száguldásra: a 4. és 5. helyet osztották szét maguk között.
A silverstoni futam helyi h?se, Tommy Hill újra lehet?séget kapott a szervez?kt?l, hogy megvillantsa tehetségét. Az R1-essel száguldó brittnek ezúttal nem jöttek össze olyan jól az edzések, mint a sorozat el?z? britt ringén: pénteken 9., szombaton egy helyet javítva a 8. lett az edzésen, majd a superpole-on a 10. pozíciót csípte el.
A Pedercini Ducati új szerzeménye, a Max Neukirchner helyébe lép? Kurtis Roberts az utolsó helyr?l kénytelen nekivágni a versenynek. Az amerikai motors licenszét késve faxoló Amerikai Motorkerékpár Szövetség (AMA) miatt csak a szombati napon ülhetett el?ször a 999-es Ducatira. Az ismeretlen motornak és pályának köszönhet?en még az utolsó el?tti helyezett?l is egy másodpercet kapott mindkét edzésen, Bayliss idejét?l pedig 4-5 másodperccel maradt el a leggyorsabb köre.
Alex Barros is a vert mez?nyben kapott helyet. A Brands Hatch-i pályával szintén csak ismerked? veterán egyik tréningen sem tudta magát beverekedni a legjobb 15 közé. Pénteken 21. három másodperc lemaradással, szombaton 16. lett, a superpole-on hiába javított egy tizedet legjobb idején, csak a 18. helyr?l rajtolhat a vasárnapi futamon.
Kvalifikációs id?k
|
|
1. Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F06 1min 26.272 secs |
Superpole id?k
|
|
1 Troy Bayliss AUS Ducati Xerox 999F06 1min 25.449 secs |
Legutóbbi hozzászólások