EST. 2002

SBK: Jön a Cseh Nagydíj, öt magyar indulóval

Újabb kemény meccs el?tt áll a Superbike, a helyszín Brno lesz most hétvégén. Hozzánk közel es? pálya, sokan indulhatnak útra Magyarországról, és remélhet?leg magyar sikereknek is örvendhetünk majd. El?ször lesz öt magyar induló SBK-hétvégén, miután Kispataki Viktor és Kurucz Ferenc is ott lehetnek a rajtnál szabadkártyával, utóbbi a Supersport géposztályban. 

Ádáz csata várható az SBK-ban, a Checa-Biaggi különmérk?zés újabb fejezetéhez érünk egy olyan helyszínen, ahol az olasznak áll a zászló. Carlos el?nye némileg csökkent, de még így is tiszteletet parancsoló: 43 pont. Viszont láttuk Aragóniában, hogy elég egyetlen hiba – ami gyakorlatilag az els? volt az eddig tökéletes szezon során – , és az olló máris záródik. Nagy fórja ellenére Checa tisztában van vele, hogy nagyon nem engedheti el Biaggit Brnóban – aki szinte minden kategóriában nyert már a cseh pályán, és mindig esélyesként lép küzd?térre ott.

A Kalóz tavalyi kilencedik sikere

Persze Marco Melandrinak is vannak szép emlékei az Automotodromról. Különösebb bajnoki reményeket már aligha táplál Macio, viszont minden egyes futamon meg fogja keseríteni ellenfelei életét – azonkívül pontokat tud elvenni akár Checától, akár Biaggitól. Nem beszélve a többiekr?l, akiket név szerint fölösleges felsorolni ehelyt – remek kis versenyek, nagy hangulat, 5.403 méternyi vegytiszta adrenalin egy olyan aszfaltcsíkon, amely elvileg nem kedvez a kéthengereseknek (az 1993 óta Brnóban futott tizenhat versenyb?l mindössze ötször nyert kéthengeres Csehországban, pedig a statisztikában olyan évadok is szerepelnek, amikor a Superbike-ra afféle Ducati-házibajnokságként tekinthettünk – az örökranglistán ezek szerint tizenegy négyütem? siker szerepel, márkák szerint Suzuki 4, Yamaha, Honda, Aprilia 2-2-2 és Kawasaki 1).

A nyújtott, lejt?s kanyarokkal (7,5%!) és középszer? tapadással nagyon jól kijön Michel Fabrizio is, aki amolyan titkos esélyese lehet a hétvégének. Szóval a feszültség nagy – kár, hogy a vb-címért már nagy jóindulattal hárman futnak. De ezzel együtt, soha rosszabb évadot.

Kispataki Viktor, ahogyan arról korábban e hasábokon is beszámoltunk, szabadkártyával indulhat a cseh fordulón a Superbike-ban, de a WSS-ben és az STK 1000-ben is pályára lépnek az idén megszokott magyar egységek: a Team Toth Hungary kett?se a 600-asok között, Imi mellett, Balázs helyett ezúttal Chrobák Jánossal, Gy?rfi Alen pedig a stockban áll rajthoz. Maga számára is hihetetlen módon Kurucz Ferenc is lehet?séget kap majd a WSS-ben – az esetr?l ? maga ebben a blogbejegyzésben ír ‘A beteljesült álom’ címmel. Kell tovább ragozni? Nem mondhatunk mást egy jó id?vel kecsegtet? hétvége el?tt, mint hogy aki teheti, irány Brno és hajrá magyarok!!!

SBK, Brno: péntek

1 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1’59.322
2 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1’59.585
3 Melandri M. (ITA) Yamaha YZF R1 1’59.653
4 Laverty E. (IRL) Yamaha YZF R1 1’59.906
5 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1’59.940
6 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX-10R 2’00.154
7 Haslam L. (GBR) BMW S1000 RR 2’00.164
8 Fabrizio M. (ITA) Suzuki GSX-R1000 2’00.196
9 Guintoli S. (FRA) Ducati 1098R 2’00.310
10 Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 2’00.348
11 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 2’00.440
12 Berger M. (FRA) Ducati 1098R 2’00.463
13 Haga N. (JPN) Aprilia RSV4 Factory 2’00.494
14 Lanzi L. (ITA) BMW S1000 RR 2’00.580
15 Aitchison M. (AUS) Kawasaki ZX-10R 2’00.604
16 Xaus R. (ESP) Honda CBR1000RR 2’00.681
17 Rolfo R. (ITA) Kawasaki ZX-10R 2’00.793
18 Baiocco M. (ITA) Ducati 1098R 2’00.970
19 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-10R 2’00.980
20 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX-10R 2’01.503
21 Lowes A. (GBR) Honda CBR1000RR 2’02.430
22 Kispataki V. (HUN) Honda CBR1000RR 2’02.831

WSS, Brno: péntek

1 Parkes B. (AUS) Kawasaki ZX-6R 2’03.611
2 Rea G. (GBR) Honda CBR600RR 2’03.909
3 Foret F. (FRA) Honda CBR600RR 2’03.941
4 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX-6R 2’04.013
5 Lowes S. (GBR) Honda CBR600RR 2’04.123
6 Roccoli M. (ITA) Kawasaki ZX-6R 2’04.279
7 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 2’04.639
8 Tamburini R. (ITA) Yamaha YZF R6 2’05.047
9 Scassa L. (ITA) Yamaha YZF R6 2’05.079
10 Davies C. (GBR) Yamaha YZF R6 2’05.151
11 Jezek O. (CZE) Honda CBR600RR 2’05.151
12 Marino F. (FRA) Honda CBR600RR 2’05.358
13 Praia M. (POR) Honda CBR600RR 2’05.406
14 Ellison J. (GBR) Honda CBR600RR 2’05.560
15 Iannuzzo V. (ITA) Kawasaki ZX-6R 2’05.567
16 Lundh A. (SWE) Honda CBR600RR 2’05.615
17 Vostárek P. (CZE) Honda CBR600RR 2’05.820
18 Giansanti M. (ITA) Kawasaki ZX-6R 2’05.897
19 Szkopek P. (POL) Honda CBR600RR 2’05.936
20 Toth I. (HUN) Honda CBR600RR 2’05.966
21 Dell’Omo D. (ITA) Triumph Daytona 675 2’06.429
22 Ivanov V. (UKR) Honda CBR600RR 2’06.910
23 Stamm R. (SUI) Honda CBR600RR 2’07.109
24 Quarmby R. (RSA) Triumph Daytona 675 2’07.165
25 Jerman M. (SLO) Triumph Daytona 675 2’07.497
26 Marconi L. (ITA) Yamaha YZF R6 2’07.767
27 Polzer Y. (AUT) Yamaha YZF R6 2’08.665
28 Conti M. (ITA) Honda CBR600RR 2’08.811
29 Chrobak J. (HUN) Honda CBR600RR 2’09.319
30 Pisarev K. (UKR) Honda CBR600RR 2’09.408
31 Cazacu C. (ROU) Honda CBR600RR 2’10.418
32 Yurchenko V. (RUS) Yamaha YZF R6 2’10.483
33 Kurucz F. (HUN) Yamaha YZF R6 2’10.972

ugrás fel