Kopogtatott a Dorna, a Supersport csapatai pedig. . . nem válaszoltak a kopogtatásra.
Az oscherslebeni paddockban bombaként robbant a hír, miszerint az MCRCB meghívta
az SS világsorozat néhány csapatát egy nemzetközi versenyre, amely köret lenne
a július 25-i MotoGP Angol Nagydíj mellé a Donington Parkban. Az MCRCB a
brit motorklubok szövetsége, amely egészen 2003-ig koordinálta a nemzeti bajnokságot.
A britek most a Dornával léptek együttm?ködésre (értsd: a Dorna megvásárolta
a British Superbike jogait); az egész operáció mögött nem nehéz fölfedezni Carmelo
Ezpeletát, a MotoGP f?nökét, aki örök id?kt?l fogva háborút visel az SBK-val.
A tervezett verseny a MotoGP nagydíját követ?en, délután kerülne megrendezésre.
Az összedíjazás 100 millió dollár körüli: az nem kevés pénz. A mézesmadzag
tehát elhuzatott a Supersport együtteseinek orra el?tt, ám péntek délutánra
már készen is volt válasz: határozott nem. ‘A Supersport világbajnokság
állandó csapatai nem kívánnak résztvenni semmiféle olyan eseményen, amely
összeférhetetlen a világsorozat versenyprogramjának prioritásaival‘
így a kommüniké. Így lett a Dorna ikszedik zavaróman?veréb?l egy bazi nagy öngól.
A pályán Honda-dominancia volt megfigyelhet? az oscherslebeni els? id?mér?n:
a legjobb eredmény szerz?je a francia Sebastien Charpentier, aki Karl Muggeridge-t
és Broc Parkes-t el?zi meg az els? nap után. Aztán Kevin Curtain Yamahája, míg
az összetett éllovasa, a holland Jurgen Van den Goorbergh tizenegyedik. ‘Szombaton
mindent beleadok, mert itt legalább a második sorból kell indulni, ha azt ember
el akarja kerülni a galibát az els? kanyarban’ mondta a holland.
Supersport Német Nagydíj, Q1 (az els? tíz)
1. Charpentier Sébastien, Honda CBR600RR
2. Muggeridge Karl, Honda CBR600RR
3. Parkes Broc, Honda CBR600RR
4. Curtain Kevin, Yamaha YZF R6
5. Fukiwara Kucuaki, Suzuki GSX 600R
6. Foret Fabien, Yamaha YZF R6
7. Neukirchner Max, Honda CBR600RR
8. Chambon Stéphane, Suzuki GSX 600R
9. Daemen Werner, Honda CBR600RR
10. Kellner Christian, Yamaha YZF R6
Kapcsolódó cikkeink |
SBK-szerepl?k I. |
Legutóbbi hozzászólások