Monza egyike a nagyon gyors pályáknak. Egyike azoknak, amelyeken gyakran látni
a pilótákat egymást szorosan követve, libasorban menni. Kiélezett, szoros
csaták várhatók mindkét versenyen, a prognózis szerint (nem feltétlenül
gyári) Ducati-gy?zelemmel, nem csak a hazai pálya miatt.
A m?szaki különbségek határozottan csökkentek a gyári és nem-gyári motorok
között, köszönhet?en a technikai reguláknak és az egységesen alkalmazott
Pirelli-anyagnak. A ‘monogomma Pirelli’ hatására minden csapat azonos
gumik fölött diszponál, így a tapadás, abroncshasználat stb. témakörökben mindenki
számára azonosak a feltételek. Így efölött nincs vita.
Az Olasz Nagydíjon a motorok gyorsabban fáradnak, mint a pilóták. A tempó (200
km/h-s érkezések a gyors kanyarokba, 300 km/h a célegyenesben) nem kevés hidegvért
követel meg a résztvev?kt?l. Kockázatvállalással és egy er?s motorral lehet
nyerni szinte kizárólag Monzában: ezeken múlik a vasárnapi két verseny.
A Superpole beszámolója és eredményei, valamint az SBK és SS Nagydíj tudósítása
és eredményei hamarosan a motorinfo.hu-n.
Legutóbbi hozzászólások