Óvatos kezdés után belelendült a tesztmunkába Troy Corser
egykori SBK-világbajnok a Phillip Island-i pályán. Az ausztrál pilóta és társa,
Kagayama valamint az Alstare csapat emberei a K5-ös Suzuki felfüggesztéseinek
és elektronikájának beállításain dolgoznak.
A h?mérséklet igen magas, a leveg? 35, az aszfalt 45 fokos, miközben meg-megélénkül?
északi szél is fúj, ami azonban nem zavaró. Corser, aki az Európában
zajlott közös téli teszteken már megverte a mez?nyt, a déli féltekén is meggy?z?en
teljesít: stabilan 1’34 körül rója a köröket. A pályarekordot már a sorozat
második napjának reggelén sikerült megdönteni: McCoy a 2004-es Ausztrál Nagydíjon
ment még 1’34’’514-et.
Corser puha gumikkal is próbálkozott, ezekkel két tizedre közelítette meg (1’33’’6)
Regis Laconi tavalyi pole pozíciós idejét. Kagayama eredménye egyel?re elmarad
az ausztrálétól, ami nem csoda, hiszen a derék Troy úgy ismeri a ringet,
mint a tenyerét, és ha jó motor van alatta, akkor szinte verhetetlen. Márpedig
most ragyogó a gépe: a Suzuki a valenciai
Winter Test és a daytonai újévi
AMA SBK gumiteszt után Phillip Islanden is demonstrálta az erejét.
A Pirelli teljes m?szaki stábjával van jelen Ausztráliában, egy sor evolúciós
anyagot hoztak magukkal, beleértve egy új kialakítású els? gumit, amit a
Ducati pilótái pozitívan értékeltek decemberben Jerezben.
Legutóbbi hozzászólások