EST. 2002

Sebestyén tizenkilencedik, Tóth Imre nem tudott elindulni Misanóban

Jól kezd?dött az idei hetedik Superbike versenyhétvége a BMW Racing Team Tóth számára, az új elektronika beváltotta a hozzá f?zött reményeket. Tóth Imre a szombati harmadik szabadedzést követ?en 1’40.270-es id?vel a 26. helyen állt, de a negyedik edzés els? perceiben a hatos kanyarban bukott, és eltörte a lábfejét és korábban már m?tött kulcscsontját. A vállát m?teni kell, amire Barcelonában fog sor kerülni, ugyanannál az orvosnál, aki korábban is m?tötte. Ez a szerencsétlen esemény véget is vetett a Imre hétvégi szereplésének.

Ifj. Tóth Imre WSBK Misano 2014 sérülés

Sebestyén Péter számára szerencsésebben alakultak a hétvége eseményei. Szombaton közel egy másodpercet javított pénteki idején (1’40.994).

„A beállításokon péntekhez képest nem változtattunk, azon kívül hogy egy új hosszabb áttételt próbáltunk ki, ami sajnos nem hozott eredményt. Egyre jobban érzem a pályát, gyorsult a tempóm, próbáltam tapadni más versenyz?kre, ez is sokat segített abban, hogy majd’ egy másodpercet javítsak a pénteken elért id?mön. Összesen 70 kört tettem meg a négy szabadedzés alatt, rengeteget tanultam, és egyre jobban teljesít a motor is” – mondta Péter a szombati edzést követ?en.

A vasárnapi els? futamon Péter a rajt után folyamatosan jó versenytempót motorozva hét tizedmásodpercet javított (1’40.063) leggyorsabb körén, és egy hellyel elmaradva idei legjobb eredményét?l a 19. helyen ért célba. A második verseny el?tt kicserélték a motoron a h?t?t, ami az els? futam végén fékezéskor beleért az els? kerékbe, valamint a maláj versenyhez hasonlóan a kipufogórendszert is ismét ki kellett cserélni. Péter féltávig a top húszba kerülésért harcolt, végül megismételte az els? futamon elért 19. helyét.

Sebestyén Péter WSBK Misano 2014

„Mindenekel?tt szeretném megköszönni a szerel?im és a csapat munkáját, akik ismét a két verseny között, borzalmasan rövid id? alatt javítottak meg a motoromat. A rajtrácson állva az utolsó pillanatban változtattunk az els? futóm? beállításain, ami hatékonynak bizonyult. A rajt ezúttal kit?n?en sikerült, s?t, a verseny els? köreiben a két EBR-on és EVO Kawasakin kívül az MV Agustás Cortival is pozícióért harcoltam. A leggyorsabb körömet is sikerült 1’40 alá nyomni (1’39.858), valamint a második versenyt nyolc másodperccel gyorsabban teljesítettem, mint az els?t, ami nagyon nagy el?relépés. A futóm?vön kellene még rengeteget dolgoznunk, de remélhet?leg két hét múlva Portimaóban tovább folytatjuk a megkezdett utat a fejl?dés felé. Csapattársamnak, Ifj. Tóth Imrének miel?bbi gyors visszatérést és gyógyulást kívánok” – mondta Péter.

A motorinfo.hu csapata is jobbulást kíván, Péternek pedig gratulálunk!

ugrás fel