EST. 2002

Skoff Gábor interjú

Skoff Gábor nem ismeretlen motokrosszos berkekben. Versenyz?ként és csapatvezet?ként is letette már névjegyét. 2011-ben nagy fába vágta a fejszéjét, hiszen a versenyzés mellett neki kell összefognia a Kawasaki motokrossz csapatát, ami – ebb?l az interjúból is kiderül majd – nem egyszer? feladat.

Új év, új kihívások. Ez rád teljes mértékben igaz. Hogy sikerült beilleszkednek az új munkahelyeden?
Zökken?mentes volt a váltás. Igazából a munkaköröm nem változott, csak a körülöttem dolgozó kollégák. Nagyon jól érzem itt magam, a f?nökeim nagyon konstruktívak, így minden lehet?ség adott az ötleteim megvalósításához.

Korábban az Ivanics cégcsoport nem volt jelen a motokrossz szakágban. A csapat létrejötte neked köszönhet??
Az ötlet valóban az enyém volt, de Ivanics Lajos támogatásával nem jöhetett volna létre a csapat. Szerencsére ? is látott fantáziát benne, így Szép-Horváth Arnold is csatlakozott hozzánk. F?nökeim nagyon lokálpatrióták, ezért volt fontos, hogy két székesfehérvári motorost szerz?dtessenek, és a csapat támogatói is f?ként fehérvári cégek. Kis csapat vagyunk, de tele tervekkel és ambícióval.


Ivanics Kawasaki Team

Szép-Horváth Arnold (81) és Skoff Gábor (728) az Ivanics Kawasakik mellett

Hogy tudod összeegyeztetni a versenyzést a csapatvezetéssel? Azért nem lehet könny?!
Valóban nem az, de a motokrossz az életem, így nem érzem ny?gnek a dolgot. Azt tudni kell, hogy én els?sorban Ford és Volvo alkatrészek kereskedelmével foglalkozom a cégnél, a motokrossz csapatvezetést hobbiból csinálom, ahogy a versenyzést is. Nagyon jó viszonyt ápolunk a Kawasaki motorok magyarországi import?rével, a DMC Kft-vel, így az általuk támogatott két versenyz? (Firtosvári Gábor és Sz?ke Márk) PR-jával is én foglalkozom. Nagyon sok támadást kapok internetes fórumokon, de nem igazán érdekel az emberek negatív hozzáállása. Én csak el szeretném végezni tisztességgel a munkámat. Nagyon sok megbeszélésen veszek részt, hogy könnyebb legyen a fiúknak ebben az amúgy is rossz gazdasági környezetben a versenyzés. ?k a legfontosabbak, a motorozás számomra csak hobbi, de így is sok energiát fektetek bele. Munka és család mellett nem könny?!

Mit vársz a csapattól ebben az évben? Ugyan az OB még csak jöv? hétvégén indul, de azért már vannak szép eredményei mindkét legénységnek.
Firtosvári Gábor és Sz?ke Márk nagyon fiatal és nagyon tehetséges motorosok. ?k a magyar bajnokság élmez?nyéhez tartoznak, így természetesen bajnokesélyesek. Kacsa (Firtosvári beceneve) tavaly már megmutatta tudását az MX2-es mez?nyben. Úgy gondolom, ha nem sérül le, akkor bajnok lehetett volna. A magyar ob mellett ?t láthatjuk a kétütem? 125-ös motoroknak kiírt Európa-bajnokságon is, ami a világbajnoki fordulók betétfutama. A nemzetközi mez?nyben sokat fog fejl?dni, ezért mindenképpen az els? helyre várom ?t az MX2-es géposztályban idehaza…


Ivanics Kawasaki Team

Sz?ke Márk meggy?z?en megy az MX1-es motorral is

…Sz?ke Márk 15 évesen most ült fel el?ször a 450-es motorra. Hamar megbarátkozott vele, de azért még szoknia kell versenyhelyzetben. A Kelet-Kupa els? fordulóján nagyon meggy?z?en motorozott. Az új szabályok miatt (nem lesz MX1-es géposztály) egyel?re nem lehet megjósolni az Open kategória er?viszonyait. A dobogó reális cél lehet Márk számára. Az Ivanics Kawasaki csapat Szép-Horváth Arnoldra épül. Számára a Nyugat-Kupa címvédése lesz a legnagyobb feladat, és az OB els? osztályában az els? tízbe kerülés. Én a másodosztályban indulok ebben az évben és a hazai kupasorozatokban. Büszke vagyok egyébként arra, hogy én szereztem meg az Ivanics Kawasaki els? gy?zelmét, a Kelet-Kupa nyársapáti fordulóján.

Említetted, hogy els?sorban a szponzorok felhajtása a te feladatod. Lehet ma Magyarországon támogatót találni a motorsportban? Elég hihetetlennek t?nik ez!
Lehet, csak tudni kell a cégekkel tárgyalni. Fontos, hogy vonzó befektetésnek találják az ajánlatomat. Ez a legnehezebb. Sajnos a tárgyalások jó ha tíz százalékából köttetik végül üzlet, ennek ellenére nem állunk rosszul. A Pirelli lát el minket abroncsokkal, a Fly Racing ruhákkal, a Spy szemüvegekkel, az Auner Székesfehérvár kopó alkatrészekkel, a Motul pedig ken?anyaggal. A Rehab Cnetrum Kft., az EMK FORG Kft. anyagiakkal még a Cosmo Sport Fitness és Konditerem pedig bérlettel járul hozzá a sikereinkhez, a Salamon Motocross suliban csiszolhatjuk a tudásunkat, és nem utolsó sorban a Bandesign, azaz Zsarnai András is a csapat mögött áll, az ? feladata volt a team arculatának kialakítása. És egészen friss a megállapodás a székesfehérvári Burger Kinggel is.


Ivanics Kawasaki Team

Firtosváritól sokat várnak idén a Zöldek

Ezek a megállapodások csak erre az évre szólnak? Nagy baj lenne, ha egy ilyen tehetséges csapat széthullana az els? idény után!
Igen, ezek a megállapodások egyel?re csak a 2011-es szezont érintik. Az év végén majd leülünk újra tárgyalni a partnereinkkel, és megbeszéljük a teljesített feltételeket, valamint a jöv?t. Én nagyon bízom benne, hogy a megkezdett munkát jöv?re is és még nagyon sokáig folytathatom.

ugrás fel