‘Különleges, kívánatos és német’ – ezzel a beetet? szöveggel jelent meg a motoros piac horizontján a Horex VR6-osa valamikor a tavalyi év derekán. Már akkor szinte minden lényeges m?szaki paraméterét megismerhettük a motornak, mi több, vitriolos tollal írhatunk a Philippi Starck nevével fémjelzett formatervr?l.
A hír most az, hogy a tavaly sikeresen köztudatba szivárogtatott hathengeres modell szériagyártásba fog kerülni Németországban, egy még építés-helyrehozás alatt lév? üzemegységben. A majdan utcára szánt motor egyébként állítólag mindenben megegyezik majd a korábban hasábjainkon is kitárgyalt prototípussal, egyetlen részlett?l eltekintve, ez pedig a lánc végáttétel a fogasszíj helyett. 160 (kompresszorral 200…) lóer? körüli teljesítménnyel talán nem rossz választás.
Klikk a képre, galéria nyílik!
A VR6-projekt atyjaként tekinthet? Clemens Neese úr, aki maga a Horex újjáélesztésére hitet tett szövetség három tagjának egyike elmondta, a 2011-es év végéig nagyjából kétszáz példányt kívánnak gyártani, jöv?re pedig meg sem állnak kett?ezerig. Nem rossz számok egy merész olyan motortól, ami inkább t?nik special bike-nak, semmint tömegmotornak – de hát a Horexnél mernek nagyot álmodni. Mi pedig várjuk a további híreket a márkáról illetve a VR6-ról, nem beszélve az els? éles tesztekr?l.
Legutóbbi hozzászólások