EST. 2002

Suzuki GSR250 megszell?ztetve

Lefelé terjeszkednek a japánok. A Kawasaki kezdte a Ninja 250R-rel és a KLX250-nel tavaly, a Honda a kis VTR Európába importálásával vette fel a harcot idén, erre tessék, a Suzuki is egy új 250-essel készül a jöv? évre.

A GSR250-r?l egyel?re ez a pár, nem túl jó min?ség? kép cirkulál a világhálón, de azt már ezekr?l is sejteni, hogy az er?forrás egy teljesen új konstrukció lehet. Kett?-ötvenes, folyadékh?téses soros kéthengeres, kialakításában és várhatóan karakterisztikájában is nagyban hasonló ahhoz, amit a Kawasaki is kínál a negyedliteres kategóriában – teljesítményét pont emiatt szintén a 30 lóer? körüli érték közelébe várjuk.

A váz és futóm? kérdése az olcsó ingázók osztályában nem akkora téma, amire feleslegesen sok id?t és pénzt kellene fecsérelni a gyáriaknak, egyszer? cs?vázzal és teleszkópokkal oldották meg a kérdést, bár az viszont felettébb örvendetes, hogy hátulra központi rugóstag és tárcsafék került.

A GSR250 megjelenésében Big Brothert, és Very Big Brothert idézi, a GSR600 és a B-King dereng fel, ha hunyorítva pillantunk az ‘elvesztett’ fotókra, f?leg a fejidom miatt, míg a hátulja szinte egy az egyben a Bandité.

Az új kis-GSR sikeressége nagyban függ majd az árképzést?l, de e tekintetben sosem kellett félteni a Suzukit, és mivel egy soros blokk gyártása közismerten alacsonyabb költségeket vonz maga után, mint egy V-motoré, így a GSR250 árát jó pár ezerforintossal olcsóbbra jövendöljük a Honda VTR250-nél.

ugrás fel