Valójában a két cég már 2007 óta szorosan együttm?ködik az autós és a motoros ágazatban egyaránt, de most, hogy a tokiói motorkiállításon bemutatott Burgman Fuel Cell robogó els? üzemanyagcellás járm?ként elnyerte az európai közúti homologizációt, a közös munka új dimenziója nyílik meg.
A vállalkozás célja a fejlesztési munkák felgyorsítása, azaz hogy mihamarabb kész termékekkel tudjon szolgálni a piacnak a csoport és minél zökken?mentesebben jussanak el szériagyártásig az egyes projektek. A Burgman légh?téses rendszere egy roppant könnyed, kompakt és nem utolsósorban: költséghatékony. A társaság jegyzett törzst?kéje 750 millió japán jen, székhelye a hamamatsui Suzuki-f?hadiszálláson belül lesz, tulajdonosi aránya 50-50%, ügyvezet?je pedig a Suzukit is igazgató Osamu Honda lesz.
Legutóbbi hozzászólások