EST. 2002

Szeptembert?l kapható a B-King

Az els? motor, mely a koncepió tervekt?l eljutott egészen a sorozatgyártásig. Sokat vártunk rá, találgattunk, hogy vajon milyen lesz: valakinek csalódás, amit lát, valaki pont a rendhagyó formák miatt szeretett belé. A Budapest Motor Kiállításon már találkozhattak a kíváncsi szemek a leger?sebb naked paripával, aki viszont nem jutott ki a Hungexpóhoz, azoknak csak szeptemberig kell várniuk a B-Kingre – bármelyik Suzuki márkakeresked?nél pótolhatják mulasztásukat. Talán három dimenzióban több hívet szerez magának, ugyanis az eddigi fogadtatási igen kétesre sikeredett itthon.

A B-King-et els? alkalommal a 2001-es expón csodálhatta a néz?sereg Tokióban. Öt évnek kellett tehát eltelnie, hogy kijöjjön a szériaváltozat, ami még úgy is kell?képpen radikális, hogy az els? példányhoz képest nagyon sokat simult és finomodott. Vérbeli maxi naked, nem is annyira az 1.300 köbcentis lökettérfogat, mint a négyhengeres várható teljesítménye miatt: ez az egység nem más, Hayabusa ?méltósága szíve, úgyhogy er?nek nem lesz híján.

A Motorcycle News angol szaklap szerint 9.000 font lesz az új Király ára, tehát annyi, mint az új ’Busáé. A magyar árakról nincsenek egyel?re információink, mindenki szorozza fel a font aktuális árfolyamával és egy csipetnyi regadóval. Két színösszeállításban lesz kapható: a korábban már látott szürke-feketében, illetve tiszta feketében (kép).

ugrás fel