Még szinte el sem felejtettük a V-Max köré felépített médiaháborút, és máris elkezd?dött egy új a Yamahánál. Vajon milyen kontra érkezik a CBR1000RR és ZX10R duóra? Nagyjából ezzel foglalkozik mostanában minden plasztikrakéta-bolond; az új R6r és a K8 600 itt vannak, a Fireblade-r?l ódákat zengnek, a Kawasakit pedig itthon ki sem lehet próbálni, de július közepe van már… lapozzunk.
És a 2009-es R1-nek már most elkezdték a hírverését, elindult a kémfotós információcsepegtet?s cirkusz. Habár rengeteg photoshop-termékkel találkozhatunk a neten (vagy már nem is az? lásd az MCN képét fentebb), a Yamaha jó marketingese tudja, kivel kell adatokat küldeni „nem hivatalosan” a nagyvilágba. Ismerjük azt a nevet, hogy Randy Mamola? A korábbi 500-as betyár, az azóta eurosportos szakkommentátorrá és még ki tudja mivé avanzsálódott polihisztor, aki azóta egy motoros társasjátéknak is az arca lett, na éppen ? hinti az igét a jöv? évi Yamaha-fegyverr?l. „Tudok pár dolgot a következ? R1-r?l, és mondhatom, hogy igazán különleges lesz. Kompakt kidolgozást akarnak, az R6 méreteihez hasonlót. Emellett persze a gyári Fiat-Yamaha csapattól jöv? információknak is nagy szerepük lesz a tervezésnél.” Ez eddig soknak nem sok, de egyértelm?en látszik, hogy a könnyebbet-er?sebbet irányelv még korántsem érte el korlátait. Habár egy 200 lóer?s „R6” bármelyik ringen pályacsúcs-gyanús szerelék lehet, vajon a motoros balesetek halálozási rátájába hogy fog majd beleszólni a világra szóló súly/lóer? arány?
Legutóbbi hozzászólások