EST. 2002

Talmácsi Gábor autóversenyz?ként

Talmácsi Gábor a következ? tesztje el?tt autóversenyz?ként teszi próbára magát. Az a tény, hogy négykerek?vel versenyzik önmagában még nem rendkívüli, hiszen már korábban is volán mögé ült a Clio Kupán és a Porsche Kupán, azonban 24 órás versenyen még nem vett részt, ami mindenképpen embert próbáló feladat. Talmát jó barátja, Bódis Kálmán kérte fel és szervezte meg a magyar motoros részvételét a versenyen, azzal a céllal, hogy er?sítse csapatát a Dubai futamon. Ezen a verseny több GT kategóriában indulnak az autók, jelenleg közel 100 négykerek? áll majd rajthoz.

A magyar csapat az új fejlesztés? Brokernet Silver Sting elnevezés? versenyautóval áll rajthoz, amely az els? olyan hazai gyártású versenyautó, melynek megtervezése és kivitelezése teljes egészében Magyarországon, magyar szakemberek munkájával valósult meg. Az autó építése, fejlesztése Bódis Kálmán irányítása mellett zajlott kilenc éven keresztül. A team f?támogatója a Brokernet Csoport, amely egyben Talmácsi Gábor támogatója is immár második éve. Technikai adatok a Silver Sting-r?l:

A Brokernet Silver Sting-et egy 437 lóer?s, 3,6 literes, hathengeres er?forrás hajtja, amely a Porsche 911 GT3 motorjából került kifejlesztésre. Az autó súlya a könny?szerkezetes építési módnak köszönhet?en mindössze 1.100 kg. A versenyautó figyelemreméltó 2,5 kg / LE súly-lóer? arányának, valamint kifinomult aerodinamikájának eredményeképpen nagy leszorítóer?vel rendelkezik, amely a meghosszabbított tengelytávval és a szélesebb nyomtávval párosulva kiváló stabilitást kölcsönöz az autónak. A Brokernet Silver Sting gyorsulása is figyelemre méltó, a 100 km/h-ás sebességet 3,8 másodperc alatt éri el, légellenállási együtthatója pedig mindössze 0,28.

A Dubai 24 órás GT verseny január 12-én, pénteken 14.00 órakor veszi kezdetét, melyre a világ minden részér?l neveztek csapatok. A magyar színeket két csapat képviseli. Az 1. számú csapat tagjai: Bódis Kálmán, Barta Attila, Rácz István és Talmácsi Gábor, a 2. számú csapat tagjai: Bódis Kálmán, Rátkai Ferenc, Ács Zoltán. A verseny legfontosabb szabályai: autóként minimum hárrom, maximum öt versenyz?je lehet egy-egy csapatnak, a pilóták maximum 2 órát vezethetnek egyhuzamban, nincs boxonkénti gyors tankolás. A versenyr?l, a szabályokról az esemény hivatalos oldalán minden további információ megtalálható: megtalálható.

Talmácsi Gábor nyilatkozata: ‘Örömmel fogadtam el a megtisztel? felkérést, amely véleményem szerint nekem is sokat segít a felkészülésben a következ? tesztem el?tt. Jó lesz újra érezni a sebességet, a tapadást. Nem el?ször állok rajthoz autóval, ez a verseny azonban mégis más lesz. Kíváncsian várom, hogy milyen eredményre leszünk képesek az új fejlesztés? Brokernet Silver Sting autóval, melynek ez a verseny lesz az els?, éles tesztje nemzetközi porondon. Fizikálisan nem hiszem, hogy problémám lenne, hiszen folyamatosan figyelek az er?nlétemre. Minden t?lem telhet?t megteszek majd, hogy tudásom legjavát adjam, és ezzel er?sítsem a csapatomat. Mindenképpen köszönettel tartozunk a Brokernet Csoportnak, hiszen nélkülük most nem képviselhetnénk a magyar színeket a Dubai-i versenyen.’

Bódis Kálmán nyilatkozata: ‘Az esemény szervez?i még tavaly kerestek meg a Dubai 24 órás versenyen való indulás lehet?ségével. Mivel ez a 2007-es év els? nagyszabású és rendkívül színvonalas versenye, amelyre mindenki odafigyel, remek alkalomnak találtuk arra, hogy új autónkat a Brokernet Silver Stinget egy világversenyen is bevessük. Az autó már több els? helyezést szerzett a hazai OB-n és EB futamokon, így mindenképp bízom abban, hogy Dubai-ban is eredményesen zárunk majd. A másik csapat egy Porsche GT3 Cup típusú versenyautóval áll majd rajthoz, én pedig váltópilótaként mindkét csapatban volán mögé ülök.

Faster Management

ugrás fel