EST. 2002

Téli motorozás: a Thermoflash tesztje

Alig vártam, hogy kipróbálhassam beszerelés után. Este lett kész, a kijelz? 2 fokot mutatott. Ahogy melegítettem a motort és kezdte elérni az üzemi h?mérsékletet, és rácsatlakoztam a rendszerre, kezdett átjárni a meleg. – nagyon jó érzés!

Elindultam végre. Amíg nem mentem gyorsan addig minden rendben volt. De ahogy kiértem az autópályára annyira visszah?lt a motor vize, hogy nem tudta melegíteni a ruhában keringtetett vizet. Szerencsére gyorsan rájöttünk a probléma megoldására. Tavaly ez volt a versenymotorom, aminek a h?tését Végh Jana módosította, hogy a nagy melegben ne melegedjen túl a versenyeken. Ez annyira jól sikerült, hogy 35 fokban is 70-80 fokos maximum h?mérséklet? víz keringett a rendszerben. Ebben az esetben viszont ez nem túl szerencsés ezért leragasztottam a h?t? felületéb?l egy elég nagy részt.

Így már megfelel? üzemi h?mérsékletet tudtam elérni ahhoz, hogy m?ködjön a rendszer. Mostantól kezdve, ha száraz id?re van kilátás, nem fogom otthon pihentetni a motort, hanem inkább azzal járok a városban.

A ruha, ami jár a rendszerhez egy egyszer? overál, amiben öt körre párhuzamosan oszlik a melegvíz ennek a kis elosztónak a segítségével. Így a négy végtag és a hát egyszerre jut meleghez.

Erre kell felvenni a motorosruhát, ami nem baj, ha egy kicsit sz?kebb, mert minél szorosabban érintkezik az overál a benne lév? emberkével, annál jobban lehet érezni a melegét.

Nagy hidegben mindenképpen a szélt?l el kell szigetelni magunkat, mert az azért kih?ti a testet rendesen, és nem lehet érezni annyira a rendszer hatását. Ha már van ilyen ruhátok, szervezhettek egy-egy téli kirándulást is, ha az id? megengedi, amir?l a fórumunkban létrehoztunk egy Thermoflash topikot. Szeretnénk, ha a tapasztalataitokat megosztanátok velünk és a többi olvasóval is.

benzso

Ezek bezzeg nagyíthatóak.

ugrás fel