Most csak három napig volt nálam a Honda híres V4-es motorja, de akárhányszor ráültem, mindig jól éreztem magam rajta. A hangja még most is nagyon leny?göz, teljesen egyedi, semmihez sem hasonlítható.
Két éve már volt nálunk a 2004-es modell, amir?l itt olvashatjátok a tesztet. Ez nem sokban különbözik attól, még a színe is ugyanolyan.
|
Ezért egy újabb tesztet nem írnék róla, viszont bemutató jelleggel megmutatnánk nektek az idei modellt néhány fényképpel, mert nagyon sokáig az a VFR-teszt vezette az olvasottsági listát a [motorinfo.hu]-n.
A küls?beli különbségek egy-két apróságban merülnek ki. A kerekek színe most nem fekete, hanem szürke, az indexek el?l és hátul fehérre változtak. A VFR felirat most nem egy egyszer? matrica, hanem egy domborított m?anyag logó.
Egyébként gyakorlatilag minden ugyanaz. Még Czene Melinda is, akit ti már s?r?n láthattatok az oldalunkon. Rajta sem látszik, hogy két évet öregedett volna, nem?
Használat közben annyi különbséget lehet észrevenni, hogy a VTEC szelepvezérlés hamarabb kezd el dolgozni. Pontosan 500 fordulattal lejjebb kezd dolgozni a rendszer. Hazudnék, ha azt írnám, hogy nem lehet érezni azt, ahogy bekapcsol a rendszer, de ezzel együtt lehet élni ezen a motoron.
Ha valaki VFR vásárlásra adja a fejét, annak úgyis mindegy, hogy ránt vagy nem ránt, mert hosszú távon meg lehet szokni. Vagy alatta tartja az ember a fordulatot, ha meg sietni akar, akkor fölötte.
|
Ez nagyon sok embernek kifogása volt a VFR-rel kapcsolatban, én azt mondom, hogy el kell menni vele egy hosszabb túrára, a vezethet?sége és a kényelme kompenzálni tudja ezt a kis problémát, amit?l egyébként kuriózum a VFR.
Egyedül talán a súlyából faraghattak volna egy kicsit, mert aki hozzászokott ezekhez az új könny? sportmotorokhoz, annak ezt a plusz súlyt mozgatni nehezére esik. Egy húszast simán ledobhatna. Szerintem. Ezen kívül semmi baj nincs vele.
Dainese a Karasnából.
Berik a Superzone-ból. Duna Plaza, els? emelet.
Legutóbbi hozzászólások