EST. 2002

Teszt, Bucci Moto BR1-F4: Nem gyerek kezébe való

Már idehaza is hódít a liliputi motokrossz, vagyis a pitbike versenyzés. Az Amerikában (hol máshol?) megszület? sport lassan önálló szakággá növi ki magát Magyarországon is, sorra nyitnak a pitbike pályák, a ‘pitbikerek’ tehetségüket kupasorozatokba tömörülve bizonygatják.

Ránézésre talán megmosolyogtatóak ezek a kis sámlik, az ércesen hörg? hang mögött azonban komoly technikai tartalom van elrejtve. Megkértük az ország egyik legjobb pitbike versenyz?jét, mutassa be nekünk „játékszereit”.

MI-videóteszt: Bucci Moto BR1-F4…

…és onboard felvételeink vágatlanul: mert tudjuk, hogy így szeretitek.

Bucci Moto BR1-F4 – TECH
 

Bucci Moto BR1-F4

Katt a képre, galéria nyílik!

Motor: YX 150 cc 4 szelep
Sebesség: 4 fokozat N1234
Karburátor: Molkt 26 mm
Légsz?r?: szivacsos DT1
Lánc: DID 420
Váz: króm-molibdén
Leng?villa: aluminium
Futóm?: Paioli versenyfutóm?, állítható kompresszió/csillapítás
Központi rugózás: Sachs, szintén állítható
Lábtartó: h?kezelt acél

Els? fék: Formula, 210-es tárcsa
Hátsó fék: Formula,180-as tárcsa
Els? kerék: fekete eloxált alumínium felni 14′
Hátsó kerék: fekete eloxált alumínium felni 12′
Gumiabroncsok: 60/100-14 80/100-12 Kenda Carlsbad
Agyak: alumínium MADE IN ITALY
Kipufogó rendszer: Leovince LX3
Kormány: PBR fekete eloxált

Üzemanyagtank kapacitás: 3 liter
Ülésmagasság: 790 mm
Súly: 64 Kg

Ár (DNM futóm?vel): 699.000 Ft
Ár (Paioli futóm?vel) : 929.000 Ft

 

ugrás fel