A versenygép tízmillió forintos ára nem egy eget renget? összeg, ha azt vesszük, hogy a motorsportok nem tartoznak a költséghatékony id?töltések közé. Az amerikai bajnokság szabályai ráadásul nem is engednek akkora teret a konstrukt?röknek a f?részelésre, mint mondjuk a világbajnokság prototípus regulái. Villopoto Kawasaki KXF 450-esén ennek ellenére csak a legszükségesebb dolgok maradtak meg a bolti motorból: radiátor, motorvezérlés, ülés és a m?anyag elemek. Titán csavarok, speciális motortuning, karbon véd? elemek, magnézium féktárcsák, egyedi futóm? teszi (a saját kategóriájában) méregdrágává a konstrukciót.
Az amerikai ESPN magazin kapta atomjaira a bajnok masinát, és árazta be hozzávet?legesen az alkatrészeket, dollárban. Egy szezonban természetesen jóval költségesebb a technikai háttér el?teremtése, mint pusztán a versenymotor értéke, hiszen a kopó alkatrészeket futamonként cserélik. S?t, van olyan kiegészít?, ami csupán egy edzést él meg. Komplett motorból nyolcat fogyasztott el Villopoto (az már kapásból 80 millió magyar pénz), de a befektetés teljes mértékben megtérült. 2011-ben megnyerte az amerikai szuperkrossz és motokrossz bajnokságot, a csapat-világbajnokságot és az egymillió dolláros Monster Energy Kupát ez a konstrukció.
1. Titán kiegészít?k
csavarok és rugók
(2000 dollár)
2. Speciális verseny kiegészít?k
kipufogó rendszer
fékkar
kuplung kar
kerékagy
(2000 dollár)
3. Er?forrás
(20.000 dollár)
4. Karbon véd?k
blokkvéd?
láncvezet?
féktárcsa páncél
(1000 dollár)
5. Bolti alkatrészek
radiátor
motorvezérlés
sárvéd?k
gázmarkolat
ülés
(8500 dollár)
6. magnézium féktárcsák
(400 dollár darabonként)
7. futóm?
Személyre szabott Kayaba teleszkópok és központi rugóstag
(10.000 dollár)
Legutóbbi hozzászólások