A Ten Kate Honda CBR 1000RR-jét választotta 2007-es esztend?re James Toseland Luis D’Antin GP7-es Ducatija helyett, ezzel meg is válaszolta a jöv?jét firtató kérdéseket a két évvel ezel?tti Superbike-világbajnok.
Korábban már hírül adtuk, hogy Toselandet tárt karokkal várná a D’Antin alakulat, s?t maga az érintett is úgy nyilatkozott, hogy minden vágya a MotoGP-ben való szereplés. Nos álmáról csak átmenetileg mondott le a 25 éves ex-világbajnok, miután újabb egy esztend?re aláírt mostani munkaadójával a Lausutzringen aratott gy?zelmét követ?en.
„Alaposan átgondoltam a dolgot, miel?tt meghoztam volna a döntésemet. Fiatal vagyok, lesz még alkalmam bizonyítani a MotoGP-ben is, de most a Superbike-korona visszahódítását t?ztem ki magam elé. Öt év Ducatizás után váltottam márkát, még az út elején járunk, d?reség lenne most félbeszakítani a munkát. Nagyon jó csomagot sikerült összeállítanunk az év folyamán, jöv?re biztosan versenyképesebbek leszünk.” – nyilatkozta a 2004-es bajnok.
Miután Max Biaggi a napokban aláírt a Suzuki gyári superbike alakulatához, Luis D’Antin mindkét ászát elveszítette. Most f?het a spanyol csapatf?nök feje, hogy kit ültet jöv?re a motorjaira. Egyes források arról számoltak be, hogy a két sztár elvesztésével D’Antin nem biztos, hogy megkapja ugyanazokat a motorokat (értsd.: a legújabb fejlesztéseket), amelyeket az els? számú alakulat fog használni jöv?re.
Legutóbbi hozzászólások