A Triumph Budapest jóvoltából az angol márka 2013-as modellpalettájának gerince megtekinthet? lesz a hétvégi Motorshow-n, a G pavilon 304. standján. Kint lesz a Trophy 1200 SE, a Street Triple R, a Daytona R, a Rocket III Roadster és a Triumph Tiger 1050 Sport.
Trophy SE
A Street Triple az elmúlt id?szak egyik igazi sikersztorija: 2007-ben, a Daytona 675 agilitásával és a Speed Triple attit?djével jelent meg a színen, és ez a mix nyer? ötletnek bizonyult. A 2013-as modellévre a Triumph teljesen újraálmodja az utcai háromhengerest, íme a változások, címszavakban:
- Teljesen új vázszerkezet, agilis, precíz vezethet?ség
- Jobb súlyközpontosítás az új kipufogó-kivezetésnek és geometriának köszönhet?en
- Több, mint 6 kilós fogyókúra a korábbi modellekhez képest.
- Karakteres (106 LE-s, 68 Nm-es), 675 köbcentis, háromhengeres blokk
- Kiiktatható ABS
- Motor immobilizer, mint szériafelszerelés
- Két éves, km-limit nélküli teljeskör? gyári garancia
Daytona R
A ’13-as Daytona összességében másfél kilóval könnyebb, mint az el?d, er?sebb három lóer?vel (128 LE) és nyomatékosabb két Nm-rel (75 Nm), a tiltást jelz? piros vonal pedig 14.400 percenkénti fordulathoz került, köszönhet?en a titán szelepek alkalmazásának – ez a korábbi 12,600-hoz képest jelent?s eltérésnek mondható. A nagyobb furat, kisebb löket kulcsfontosságú változás a motorkarakterisztika tekintetében, de a hengerenkénti új injektorpárt is meg kell említeni, mint a pontosság és hatékonyság zálogát.
Az R változat természetesen a Triumph Daytona esetében is a legmagasabb szint? specifikációt jelenti, haladóknak. Itt egyebek mellett az Öhlins futóm?-alkatrészek jelentik a különbsget (TTX rugóstag, NIX30 felfordított teleszkóp), valamint az utolsó generációs Brembo Monobloc féknyergek és végül, de nem utolsósorban a karbon idomok.
Rocket III Roadster
A Roadstert 2010-ben vezetták piacra, az idei megújhodást követ?en pedig vadabb, mint valaha. És nyomatékosabb, f?leg az els? három sebességfokozatban: 148 LE és 221 Nm a vonatkozó adatok (a túrázó legnagyobb forgatónyomatéka 203 Nm – azért valamire az is elég).
Klikk a képre! Galéria nyílik!
Triumph Tiger 1050 Sport
A Tiger 1050 továbbfejlesztett, 2013-as ‘Sport’ változatának bemutatóját idén januárra hagyták az angolok. A motor több ponton frissült: a hátsó traktus teljesen új, és ami azt illeti, a frontoldali dizájnon is dolgoztak szépecskén – például a fényszórókon. A karakteres háromhengeres er?forrásból pedig az aktuális Tigerénél 10 lóer?vel több jön el? (így 125 LE a legnagyobb közölt teljesítménye, 104 Nm-es forgatónyomatékkal) – így nevében teljesen indokolt a Sport utótag.A sportosság persze a futóm?vön is meglátszik, a leng?kart célzottan ennek a modellnek fejlesztették.
További információkkal kapcsolatban érdekl?dj telefonon, e-mailben, vagy személyesen a boltban.
Triumph Budapest 1071 Budapest, Damjanich u. 11.-15. ( Ligetváros ) Telefon: +361-321-2609 +3620-340-5567 |
Legutóbbi hozzászólások