EST. 2002

Triumph: dagadó vitorlák

A ‘nemzeti’ motorgyártók közül több is nehéz id?szakon megy át, ám nem úgy a Triumph: az angolok 42%-os profitnövekedést tudtak elérni a 2004-es évhez képest, derül ki a gyár legfrissebb pénzügyi beszámolóiból (225 millió dollár után 318 millió). Az épít?ipari mágnás John Bloor tulajdonában álló brit ikon 31.600 darab motort adott el, és minden meghatározó piacon hatalmasat n?tt: az egyesült Államokban 40%-kal, Franciaországban és Svájcban 43%-kal, Japánban 34%-kal emelkedett az értékesítések száma.

A további növekedés egyik záloga lehet a 2006-os Daytona 675

A siker els?sorban annak tudható be, hogy a Triumph olyan modelleket hozott ki, amelyek lényegesen eltérnek a piacon fellelhet? konkurensekét?l – bármi mással ‘összehasonlíthatatlanok’, ahogy a Triumph menedzsmentje fogalmaz. Világszinten 29%-kal több Triumph fogyott 2005-ben, mint az azt megel?z? esztend?ben (2004: 24.500 eladás). A britek arcára most el?ször térhet vissza igazán a mosoly azután, hogy 2002-ben a hinckley-i gyárüzem teljesen leégett, s a termelés hat hónapig kényszerb?l állt.

ugrás fel