Szöveg: Factory Racing
Épp, hogy befejez?dött a Supersport Világbajnokság idei szezonja, csapatunk
már a 2009-es évadra koncentrál. Megjelenésünknek és kitartásának
köszönhet?en már az idény derekán felkeresett bennünket a gyári TRIUMPH
csapat menedzsere, Giuliano Rovelli, aki félgyári szerz?dést ajánlott a jöv?
esztend?re, melynek értelmében a gyári csapattal azonos szint? technikát
biztosítanának számunkra, persze szigorú feltételek mellett.
A gyári Daytona
675-ösök Magnetti Marelli elektronikával, kipörgésgátlóval, rajtprogrammal
és közel húsz lóer? teljesítménytöbblettel bírnak az idei privát fejlesztés?
Hondáinkhoz képest. A gyári motorokhoz, „gyári’ pilóta is dukál, így már
hónapok óta folytak a tárgyalások a lehetséges versenyz?kkel illetve
menedzsereikkel. Az egyik választásunk Matej Smrz-re esett, aki a Superstock
1000 Világkupán aratott Magny Cours-i gy?zelmével vitathatatlanul
bizonyította tehetségét. A másik versenyz?i hely várományosa az a Vittorio
Ianuzzo, aki 2002-ben toronymagasan nyerte a Superstock 1000 Világkupát és
61 Superbike Világbajnoki futamot tudhat a hátamögött 26 éves kora ellenére.
Fiatal, magyar tehetségünk, Németh Balázs továbbra is a Factory Racing
versenyz?je marad és pályafutását Superstock 1000 Világkupán folytatja az MS
Racing színeiben.
Támogatóink: MetalCom ZRt, MOL Dynamic, WILKER, Ivanits&Bárkány, Liberatus Hungary Kft, Work System Kft, Danger Bike, Startlap.hu, Hotdog.hu, FHM
Legutóbbi hozzászólások