A japán gyártó ismét fókuszba helyezte a minél jobb vezethetőséget nedves burkolaton. A Battlax T31 három évvel ezelőtt mutatkozott be a piacon, a mérnökök azt a célt tűzték ki, hogy mérföldkövet állítsanak a sporttúra tartományban. A fejlesztés azóta sem állt le, és az új abroncs ismét a legmagasabbra szintre tőr. Ha csak egyetlen adatot kellene kiemelni a fejlesztésből, akkor az a 7%-kal rövidebb fékezés nedves útburkolaton.
A Pulse Groove Pattern Technology segítségével optimalizált felületnek köszönhetően javult a vízkibocsájtási sebessége az abroncsnak. Ugyanakkor az abroncs tartóssága mellett, a mérnököknek sikerült 13%-kal megnövelni a hátsó gumiabroncs érintkezési felületét a talajjal.
A GT változat sajátos kialakítása biztosítja a szükséges merevséget, amit a nagyobb tömegű motorok igényelnek. A T31 GT-hez képest a T32 GT 10%-kal növelt élettartalmat biztosít. Az új abroncsok 2021 év elejétől lesznek elérhetőek, több méretben.
Legutóbbi hozzászólások