EST. 2002

Új Dunlop SportSmart TT, kettős lélek

Pályára és közútra egyaránt

A Dunlop új SportSmart TT gumija első sorban naked és supersport motorokra készült, olyan felhasználóknak akik utcán és pályán egyaránt használják motorjaikat.

 

A Dunlop a versenyzésből emelte át a technológia nagy részét és így egy újabb verzióval bővül a Hypersport kategória a márkán belül.

 Dunlop SportSmart TT 2018

A keverék érkezése teljes mértékben érthető mert a Dunlop kínálatában három gumiabroncs van ami pályára vagy közútra és pályára is alkalmas. Ebből kettő kimondottan pályára és minimálisan közútra lett fejlesztve, D213 GP Pro ( pálya gumi ) , GP Racer D212 ( tapasztalt motorosoknak szintén inkább pályára ) és a SportSmart2 Max ami pedig inkább közút és kis mértékben pálya.

 Dunlop SportSmart TT 2018

Most már teljes a paletta mert aki D212 és a SportSmart között szeretett volna gumit választani az eddig nem tehette meg.

Az összetételről egy új polimer gondoskodik amit a Dunlop sikerre vitt az idei TT-n ahol megnyerték vele a Senior illetve a Superbike kategóriát, de a FIM Endurance versenyt is behúzták. Az új RT NTEC technológia lehetővé teszi, hogy a hátsó gumiban lévő nyomás optimális keretek között maradjon, maximum 24 % növekedéssel lehet számolni. Így a gumi valóban átjárást enged a pálya és az utcai használat között.

 Dunlop SportSmart TT 2018

ugrás fel