EST. 2002

Új magasságokba lövi EXC modellcsaládját a KTM

Legalábbis ezt állítja a gyártó a napokban kiadott sajtóanyagában. A júliustól elérhető 2021-es modellek között három kétütemű és négy négyütemi motor érkezik frissített formában.

Az biztos, hogy az Osztrákok nem ülnek a babérjaikon, két éve rúgták fel a 2T kategóriát a TPI (transfer port injection) névre keresztelt technikával szerelt 250 és 300 köbcentis EXC motorjaikkal. A TPI tulajdonképpen az összes kétüteműre jellemző szívástól megkímélő a nyeregbenülőt. Nem elég, hogy bekeveri, de folyamatosan állítja a körülményeknek megfelelően a keveréket, jobb fogyasztást, nagyobb teljesítményt és nem utolsó sorban euro 4-es kibocsátási normákat eredményezve.

Szóval azt állítják, hogy hála a WESS Enduró vb-n illetve az ehhez hasonló megmérettetéseken szerzett tapasztalatoknak, új futóművel, megerősített motorral és új dizájnnal jönnek a race ready ösvényfalók.

Mindegyik EXC kapott egy extra előfeszítés állítást a WP XPLOR első villákhoz, így még könnyebben lehet variálni a beállításokat az aktuális terepre hangolva. Az extrém teljesítmény-súly aránnyal bíró legkisebb, 150es EXC új dugattyúval érkezik, amitől szintén nagyobb teljesítményt várhatunk.

A négyütemű EXC-F-ek 350, 450 és 500 köbcentivel érkeznek és termesztésen ezeket a motorokat is a versenyek pódiumaira vizionálja a gyártó, nem alaptalanul.

 

Ha még exkluzívabb, még jobban kihegyezett verseny technikára vágyunk és nem vagyunk restek mélyen a zsebbe nyúlni, limitált példányszámban elérhető EXC SIX DAYS és 300 EXC TPI ERZBERGRODEO modellek, amik nem csak elnevezésükkel és grafikájukkal tisztelegnek e két neves enduró verseny előtt de nyugodt szível áttolhatod a szalonból akár az Erzbergi sziklamászó rodeó rajtvonalára.

ugrás fel