Átgondolták a az angolok a háromhengeres csúcs csupaszuk specifikációját. Az új modell erőforrása 105 új alkatrészt kapott , növelték a teljesítményét 150 lóerőre és a nyomatékot 117 Nm-re. Növekedett a használható motor fordulatszám tartomány is.
Új nyitottabb dobok és átdolgozott sportdobok az RS szabvány szerint az Arrow-tól.
A felfüggesztés teljesítménye szintén nőt az RS-nél továbbra is az Öhlins a beszállító.
5” TFT kijelző, ami még szakmai szemmel is kiváló egységnek tűnik a fotók lapján
Az RS modellnél több alkotóelemnél használtak karbont, a fékek monoblock Brembo optimalizált ABS rendszerrel. A felnik továbbra is a csúcs kategóriás Pirelli Diablo Supercorsa gumiabroncsokat találjuk.
Megújultak a fényszórók
5 vezetési mód és világító kapcsolók , tempómat
Új színek közül választhatunk és a matricákat is cserélték a lakk alatt.
Az motorblokk módosítása 7% növekedést jelent a teljesítményben ami simább és lineárisabb teljesítmény leadással párosul. Megjelent az alumínium és a Nikasil bevonat a motortérben, az új hengerfej és dugattyúk javították a gázáramlást a kipufogó csonkoknál és nagyobb tömörítési arányt hoztak létre. Az új motorblokk kialakításának köszönhetően csökkent a motor olajszintje, csökkent a súrlódás és javult tömegelosztás. Könnyebb akkumulátor és generátort kapott a motor. Eltüntették az erőforrás csöveit a motorblokk körül és növelték a katalizátort.
Stuart Wood, a Triumph Motorcycles főmérnöke szerint: „Az új Speed Triple motorján fontos változásokat mutattunk be. Az eredmény egy olyan motor, amely eléri a magasabb fordulatszámot, míg a tiltás határ 1000 fordulat / perc sebességgel növekedett az előző generációhoz képest. Az új motor még több karaktert, precíz gázadagolást és egy Triumph háromhengeres rendkívüli és félreérthetetlen hangját sugározza. „
Mindkét modell megkapta a 5” kijelzőket ami egy animált Triumph logóval kel életre, ízlésünknek megfelelően választhatunk témák és stílusok között. A ride-by-wire használatakor 5 különböző mód közül választhatjuk ki a leginkább megfelelő vezetési módot. Megjelent a tempómat is a használható funkciók között, ahogy a DRL integrált fényszórók is újdonságnak számítanak a a kínálatban. Az ABS és kipörgésgátló kikapcsolható és USB töltést is találunk a motoron.
Ezen felül az RS modell egy különleges kipörgésgátló verzióval van szerelve ( IMU ) ami a jobb kanyarodás érdekében folyamatosan gyűjti a a szabályozáshoz a főbb adatokat ( dőlésszög, gyorsulás, stb ) és ezeket felhasználva optimalizálja a folyamatait. A fejlesztés a Continental együtt dolgozva került kifejlesztésre. Az RS egy új kormányzárral és kulcs nélküli indítással is rendelkezik. A módosításoknak köszönhetően az új verzió 3 kg könnyebb lett, állítható Brembo fékkart kapott és új nyergeket ( M4.34 ) A hátsó egykarú lengővilla és a váz maradt az előző generációból de a mérnökök átdolgozták az anyagszerkezetet aminek köszönhetően jobb egyensúlyt biztosítanak a merevség és a használhatóság között.
Speed Triple RS : UPS Öhlins NIX30 43 mm, hátsúl Öhlins TTX36, teljesen állítható csillapítás előterhelés, nyomó és húzó.
Speed Triple S: UPS 43mm Showa Showa elöl, háts lengéscsillapító teljesen állítható csillapítással, előterheléssel.
Az RS modellnél az első sárvédő és a hűtő takaró elemek karbonból készültek. Széles választékban található mind két típushoz gyári tartozék lista is , közel 50 termék közül választhatunk magunknak kiegészítőket. A Triple eddig is az egyik leghasználhatóbb naked volt a piacon, a mostani elektronikai módosítások pedig csak növelik a vezethetőség élményét. Az árról és az érkezésről nincs információnk de ha az importőri közleményt kapunk akkor frissítjük a cikket.
További infók a gyártó weblapján
Legutóbbi hozzászólások