EST. 2002

Új Speed Triple-ön dolgozik a Triumph

A múlt héten bemutattunk egy tesztelés közben lencsevégre kapott vízh?téses, sorkettes Triumph café racert, a brit gyártó „klasszikus’ vonalának valószín? folytatását.

A legfrissebb hírek szerint a britek következ? frissítend? modellje a Speed Triple lesz. A Triumph ezzel nem kíván beszállni a KTM 1209 Super Duke – BMW S1000RR tengelyen kibontakozott teljesítményharcba, de ett?l függetlenül a felfrissített Triple blokkjában számíthatunk némi plusz er?re. Az 1050 köbcentis henger?rtartalom nem valószín?, hogy változik, azonban az elektronikai felszereltség terén is érthet? lenne a korszer?sítés, kipörgésgátlóra, különböz? üzemmódokra és kulcsmentes indításra számítanánk. Az alapokat illet?en némiképp módosított vázat tudunk elképzelni, amivel csökkenthet? lenne a motor tömege.

Triumph Speed Triple

A 1050-es blokkon alapuló más modellek, mint például a Tiger Sport szintén számíthatnak kisebb módosításokra, míg a Sprint GT számára várhatóan véget ér a dal, a modell az Egyesül Királyságon kívül szinte már sehol nem kapható.

Az elmúlt években a Triumph els?sorban új piacok meghódítására fókuszált a Tiger 800, a Thunderbird és Trophy modelljeivel, és az egyhengeres, 250-es fejlesztésekbe is nagy energiát fektetett, aminek egyel?re nem sok eredményét látni. Az új lendülethez köze lehet annak, hogy a gyár termékmenedzsere, Simon Warburton nyolc év után októberben elhagyta a márkát.

ugrás fel