A legszembet?n?bb változások a motor megjelenését, az els? teleszkópokat és a fékeket érintik. A korábban használt Nissin helyett radiális Brembo került el?re, ugyanúgy, ahogy a BMW R1200GS-en is. Új kerekeket kapott az új modell, pontosabban változott a küll?k kiosztása.
Az új Tiger Explorert egy elektronikusan állítható futóm?vel felszerelt R1200GS-sel együtt kapták lencsevégre, ami utalhat arra, hogy a brit gyártó is elektronikus futóm?vet tervez a túraendurójára, talán azt, ami jelenleg a Trophy-n is szerepel.
A visordown.com információi szerint a teszt során a gázreakciót is vizsgálták, ami változtatásokat feltételez a blokkban vagy az üzemanyag rendszerben.
„A Tiger Explorert és az R1200GS-t hasonlították össze egy olyan útszakaszon, ahol általában futóm?vet próbálnak. A GS-t a jelenlegi Tiger Explorerrel is összemérték’ – mondta a képeket készít? fotós, akinek kiléte ismeretlen.
Az 1215 köbcentis, háromhengeres motor külseje is változik. Új cs?rt kap, miközben a h?t?takaró elemek és az idomzat a tank két oldalán látszólag hosszabban nyúlik el?re, mint a jelenlegi Exploreren. A hasidom is új, és a plexi is kapott a két oldalára egy-egy kisebb kieégszítést. Az index is kisebb lett és új helyre került.
A képen szerepl? modell várhatóan 2016-ban lesz aktuális.
Fotó: visordown.com
Legutóbbi hozzászólások