A japán gyártó hagyományosan bemutatta modelljeit Milánóban az EICMA nyitása előtt. Kezdjük a 2020-as sort a Yamaha zászlóshajójával, a robogó piacon.
A fő változás a motor teljesítményének növelése 562 cm3-re, ennek fő oka, hogy a motor jövőre megfelel az Euro5 normáknak és az komoly teljesítménycsökkenéssel járt volna. Ezért nagyobb átmérőjű dugattyút ( 70 mm ) építettek az erőforrásba, amivel 3,5% lóerő és 6%-os nyomaték növekedést értek el.
Az új TMAX 560 47 lóerő képes leadni 750 fordulat mellett, míg az 530-as verziók 45 lóerőt 6750-es fordulatnál.
A kapacitás növekedés ellenére, a könnyebb dugattyúknak és az új csatlakozási rendszernek köszönhetően, a motor tömege csupán 1%-kal nőt. A LED fényszórók mostantól teljesen integráltak. Felülvizsgálták a TCS beállításait és optimalizálták az új motorhoz.
A gyártó szerint az ergonómia területén az utasok jártak jól, TMAX hátsó részének áttervezése a nyereg átlépést és a lábtartók használatát.
Megváltozott a CVT sebességváltó, új szíjjal és más fordulat beállításokkal érkezik a modell. A Yamaha ezzel zökkenőmentes működést és jobb gyorsulást ígér. Ezen felül újra tervezték a hűtőrendszert, új szellőzőnyilasokat alakítottak ki.
2020-ra a TMAX lesz az alap és a TMAX Tech lesz a gazdagabban felszerelt.
TMAX Tech felszereltségei közül néhány kiemelkedő:
MyTMAX Connect rendszer – okostelefon összeköttetés
Cruise Control
Fűtött nyereg, markolat
Állítható hátsó felfüggesztés
Arany színű villa
Legutóbbi hozzászólások