A Triumph két zászlóshajója különösebb m?szaki megújhodás nélkül tekint a 2010-es modellév elébe, de ez nem azt jelenti, hogy nem nyúlnak ehhez-ahhoz az angolok.
Klikk a képre a többi fotóért!
Kettejük sportosabbika, a Daytona például új fényezése mellett egy innovatív m?szerpanelt fog kapni jöv?re. A kis háromhengeres 675-ös blokkhoz nem nyúltak érdemben, ellenben a futóm?vet – ismét – alaposan átdolgozták (nem tudjuk hova lehet még javítani rajta…), az els? féknyereg a Nissin legújabbika, és állítólag nagyon jó, plusz, habként a tortán, a kerekek is majdnem egy teljes kilogrammal könnyebbek lesznek 2010-t?l – rugózatlan tömegcsökkentés rulez! A színek hozzáadódnak a már meglév? kínálathoz, az eddig ismert árnyalatok közül tehát egyik sem kerül le az ‘étlapról’.
A Street Triple R egy éjfekete változatban, aranyszín felnikkel érkezik, ami elegáns, agresszív és sok tekintetben emlékeztet a legendás John Player Special-féle limitált példányszámos sorozatra. Esetében is minden marad a régiben technikailag, 105 lóer?s blokk és 189 kilogrammos menetkész tömeg. Az új megjelenés a Matt Orange és a Ruolette Green fényezések mellé szeg?dik 2010-t?l.
Klikk a képre a többi fotóért!
A Daytonát már alávetették egy plusz négy lóer?s, mínusz négy kilogrammos ‘póversztepnek’ tavaly, így a további izmozástól idén eltekintenek a triumphosok. Jön egy kék árnyalat, aranyozott felnikkel, illetve a már említett m?szerpanel, amely csak apróságokban üt el a mostanitól, extra funkcióval amúgy nem gazdagodik.
Legutóbbi hozzászólások