EST. 2002

Újra lesz Mito SP525

A Cagiva tulajdonosváltása (az új gazda a Harley-Davidson) óta mintha jó irányba fordulnának a dolgok az olasz gyárral – persze ne kiabáljunk el semmit. Az akvizíció óta már cikkeztünk arról, hogy tán újra üdvözölhetjük a méltán népszer? Elefant modellt, most pedig arról írnak a talján források, hogy újraindul a 125 köbcentis Mito SP525 gyártása. Pedig a kezdet kezdetén úgy t?nt, hogy a HD nem nagyon akar semmit sem kezdeni a ‘csomagban’ vett Cagivával, legfeljebb múzeumot nyitni az üzemek helyén.

A marketing-szakosztály úgy ítélte meg, hogy a kis Mitónak van keresnivalója az egyre népesebb piaci mez?nyben. A tavaly gyökeresen megújított küllem? kis sportmotor a GP-s C593 vonalvezetését viszi tovább, technológiailag pedig igyekszik tartani a lépést az elvárásokkal. A blokk kétütem?, vízh?téses, 15 LE a legnagyobb teljesítménye, Dell’Orto karburátor eteti egy fejlett, ECS nev? elektronikus karburálási rendszerrel. Ezzel teljesíti az Euro-3 normát a gép. Alumínium vázszerkezet, 40 mm szárátmér?j? Marzocchi villa, állítható Sachs rugóstag, aranyszériás Brembo fékek 320 ill. 230 mm-es féktárcsával, el?l két-, hátul egydugattyús nyereggel. A listaár 5.161 euró, nem több és nem kevesebb.

ugrás fel