Motor és váltó
Nyomatékból jeles, a többit „majláttyuk”, ha kimegyünk vele a pályára. A hivatalos adat 125 lóer? és 72 Nm. A váltó is jó. Könnyen kapcsolható, és az ürest is meg lehet találni. Fogyasztás adatok is vannak már, hála a kijelz?nek, 8,2 volt az átlag. Ami nem kevés, de ebben a kategóriában igencsak elfogadott, látva a riválisokat.
Váz és futóm?
Az új motorelrendezés természetesen új vázat is kívánt. Ezért megalkották ezt a látványnak sem rossz m?remeket. Nagyon könnyen kezelhet?, merev vázzal volt dolgom, utcai körülmények között. A gyári futóm? beállítás nem túl sportos, a hírhedt Szentendrei utat is aránylag jól kivasalta. Pályára kell majd egy keményebb beállítás, amire lehet?séget ad mindhárom rugózó elem.
A 165 kilogrammos önsúly nagyjából annyi, mint az ebben a kategóriában mostanában megszokott, de valahogy sokkal könnyebbnek érezhet?, mint a négyhengeresek. Biztos a keskenysége miatt.
Fék
A radiális Nissin féknyereg 308 mm-es tárcsákba préseli a fékbetéteket. Gyárilag fémhálós fékcs?vel jön ki a Triumph, úgyhogy ezt az összeget kapásból megspórolhatja a vásárló. Nagyon jól adagolható, és talán a legjobb hatásfokú utcai cucc, amivel eddig dolgom volt.
Hátul a szokásos 220 mm-es tárcsát szerelték a kerékre, de itt is fémhálós fékcs? köti össze a munkahengert a f?fékhengerrel.
Utascipelés
Sajnos most nem tudtam modellt hozni a fotózásra, ezért én próbáltam ki, milyen a hátsó traktus. Meglep?en kényelmes sportmotor mivoltához képest. A hosszú lábaim simán össze tudtam hajtogatni rajta, görcsölésmentesen. Kapaszkodási lehet?ség sajnos csak a vezet?n van, de ezt már megszoktuk a sportmotoroknál.
Összegzés
Ez az utcai menet arra jó volt, hogy szorítanék neki helyet a garázsomban. Tényleg kényelmes, szép, sportos és nyomatékos, ahogy a külföldi tesztel?k is írták. Ezek után kíváncsian várom a pályatesztet. Az ára jobb, mint a legnagyobb ellenfeleké és ebb?l nem sok fog szembejönni az utcán. Ha most gondolkodnék 600-as motor vásárlásán, komolyam fontolóra venném ezt a lehet?séget is!
Dainese a Karasnából www.karasna.hu . Berik sisak a Superzone-ból, Duna Plaza els? emelet.
M?szaki adatok
|
Blokk: soros három henger, vízh?tés, DOHC, hengerenként négy szelep. 675 kcm. Furat x löket: 74 x 52,3 mm. S?rítés aránya: 12,65:1. Multipoint elektronikus befecskendezés. Elektronikus vezérlés? digitális gyújtás. Lánc végáttétel, hat sebességes váltó. Fékek: el?l dupla úszó tárcsa (308 mm), radiális, négy dugattyús nyergek. Hátul 220 mm-es szimpla tárcsa, egy dugattyús féknyereg. Nissin gyártmány. Méretek: hossz 2.010 mm. Szélesség: 673 mm. Magasság: 1.109 mm. Nyeregmagasság: 825 mm. tengelytáv: 1.392. Száraz tömeg: 167 kg. Tanktérfogat: 17,4 liter. Színek: Graphite, Tornado Red, Schorched Yellow
|
Legutóbbi hozzászólások