Elérkeztünk a valenciai verseny legfontosabb napjához, hiszen vasárnap délel?tt, megkezd?dtek a hivatalos futamok. Az id?járás ismét kiszámíthatatlanul várta a versenyz?ket, hiszen reggel még mindenki azt gondolta, hogy esni fog, ami be is következett, de aztán elállt. A Full-Gas Racing Team két versenyz?je miközben öltözködött, szerel?jük az eget és a már pályára induló motorok gumiit kémlelte. A végén közösen úgy döntöttek, hogy az es?gumikat részesítik el?nyben.
A vacillálás miatt késve érkeztek a rajthoz így a boxutcából kellet elindulniuk a bemelegít? körre. Ami azzal a következménnyel járt, hogy nem foglalhatták el azt a rajtpozíciót, amit a qualifikációs edzésen elértek, hanem az utolsó két helyr?l kezdhették meg a versenyt. A futam kálváriája még itt nem fejez?dött be. A 13 körös verseny, nyolcadik köre után Simeon elcsúszott és kiütötte egy másik motort, ami a pályán maradt így a versenybírák úgy döntöttek, hogy új startot rendeltek el. Ami azt jelentette, hogy Németh Balázs a 21. helyr?l, Kispataki Viktor pedig a 29. pozicióból ismét visszakerült a hivatalos rajtpozícióba. A bosszantó az, hogy a visszaintés el?tt mindkét versenyz? elkapta a lendületet.
A boxutcába visszatérve megkezdték a találgatást, hogy vajon mi lesz a versenybírák döntése a folytatással kapcsolatban. A válasz hamar megérkezett. A verseny maradék 5 körét egy új rajt el?zi meg, amelyet az eredeti pozíciókból kezdhetnek meg. A hír a magyar csapat számára nem volt túl bíztató. A versenyz?k tudomásul véve az itinert felsorakoztak a 2. rajtra. A versenybírák azonban az elkövetkez? húsz percben nem voltak túlságosan kiszámíthatóak.
A legnagyobb problémát az jelentette, hogy semmifajta információ nem jött arról hogy mikor lesz a második rajt. A másik probléma az id?járás volt, nem lehetett tudni, hogy mikor kezd el újra esni. A csapatok, mint a mérgezett egerek rohangáltak hol el?vették az es?gumikat, hol eltették ?ket. A második rajt a végén mindenki számára megváltásnak t?nt. A két Full-Gas versenyz? számára pozitív eredményt hozott, hiszen egyre jöttek feljebb. Az utolsó öt körben Németh Balázs az el?kel? 14. helyet szerezte meg, de miután a szabály úgy szól, hogy a két futam id?eredményeit összeadják és abból születik meg a végeredmény. A 34-es rajtszámú versenyz? a 17. lett. Kispataki Viktor pedig a 25. helyen végzett.
Team Suzuki
Superstock 1000 FIM Cup – Valencia, végeredmény
|
|
Poz. – Rider – Csapat – Motor – Id? 1 – Mark Aitchison- Celani Team Suzuki Italia – Suzuki GSX-R1000 K6 – 18’04.561 Nem ért célba Danilo Dell’Omo- UnionBike Gimotorsport – MV Agusta F4 312 R – 16’39.013 Bajnokság állása 1 – N. Canepa – 41
|
Legutóbbi hozzászólások