Nem kell tovább találgatni. Tony Cairoli két fordulóval a 2010-es motokrossz világbajnokság vége el?tt csúcsra repítette Mattighofen üdvöskéjét, az idén debütáló 350 köbcentis SX-F krosszmotort. Stefan Everts koncepciója tehát nem csak a tervez?asztalon állta meg a helyét, de ehhez kellett egy vasárnap óta már négyszeres világbajnok krosszos is.
“Nem számítottam arra, hogy pont itt nyerem meg a világbajnokságot. Nem vállaltam felesleges kockázatot, és szerencse is a kezemre játszott Clement Desalle kiállásával, ez azonban benne van a pakliban. Egy rossz szavam sem lehet a motorra, hiszen nem kellett versenyt feladnom technikai hiba miatt. Nagyszer? csapat vesz körül, sokat köszönhetek nekik.” – mondta a Brazil GP után Tony Cairoli.
A KTM így ünnepli els? MX1-es világbajnoki címét. Grazie Tony!
Klikk a képre, galéria nyílik! (fotók: Ray Archer)
Az immáron négyszeres világbajnok szenzációs statisztikát tudhat magáénak. 13 nagydíjból hetet nyert meg eddig, 26 futamból pedig 13-at, és csupán a Német Nagydíjon nem végzett a dobogón, ami abszolút bizonyítja az új konstrukció üt?képességét. A KTM 1985 után tért vissza a csúcsra, Cairoli pedig második kriálykategóriás évében sem talált legy?z?re.
Legutóbbi hozzászólások