EST. 2002

WSBK gyilkos géppel készül a Kawasaki?

25 éves jubileum ide, 25 éves jubileum oda, a Kawasaki nagyon nem lehet elégedett a Ninják versenypályán mutatott formájával. Az Aprilia példáját követve, egy forradalmian új konstrukcióval készülnek, amivel még a 2010-es frissülést is beáldozná a gyár. A sikerért mindent!

Rájuk fér, nem vitás. A hivatalos meger?sítés egyel?re hiányzik, de a jólértesültek már biztosra veszik, hogy dobbant a MotoGP-b?l a Kawasaki. Csak ny?gl?dtek prototípus alapon az elmúlt években, és hát Marco Melandri sem képes csodákat tenni egy alig fejlesztett vassal. Le Mans-t nem is igazán értettük. Az itt felszabadult pénzt meg bele lehetne pumpálni a WSBK projectbe.

Kellene is a t?ke injekció, mert nagyon siralmas helyen állnak a gyári Kawák az idei WSBK kiírásban: jelenleg a 16. és 17. helyet foglalják el. Ez méltatlan a márkához és a versenyz?ihez is. Még az újonc BMW is jobb eredményeket képes produkálni, az Aprilia csodafegyverér?l nem is beszélve.

Régen volt már Kawasakin 1-es rajtszám (Russel 1994)

Hol van már a Scott Russel-éra, amikor világbajnoki címet ünnepelhettek (1993-at írtunk)?! Az MCN információi szerint valami nagy dobásra készülhetnek a kawások, mert állítólag idén kimarad az új 1000-es vas bemutatása. A Kawasaki üzletpolitikája szerint ugyanis idén frissülne a nagy Ninja, hiszen eltelt két év a szolgálatban lév? modell leleplezése óta.

A noalei példát követve egy teljesen más felfogásban készül? (elvileg ezt a mostanit is ilyennek szánták) 1000 Ninja érkezhet meg 2011-re a fáma szerint. Hogy így lesz-e, az majd ?sszel, az EICMA-n kiderül. Ha ott nem leplezik le az új ezrest, akkor már megint az MCN-nek lett igaza.

ugrás fel