Az egyetlen hiba, amellyel találkoztunk az a hátsó felfüggesztés túlságosan
laza viselkedése volt, amely f?leg a kanyarokból való kijövetelkor, a gyorsításnál,
a második és a harmadik sebességnél észlelhet?.
A fékek nagyon hatékonyak, de f?leg jól adagolhatók, ugyanakkor több, völgymenetben
megtett kilométer után ellenállnak a fadingnek.
Motor: négyütem?, négyhengeres, ellentétes irányú soros, vízh?téses.
Löket/Furat 74 x 58 mm, lökettérfogat 998 cc; dupla vezérm?tengelyes, hengerenként
öt szeleppel. A s?rítési arány11,4:1; az üzemanyagellátást négy Mikuni BSR37/4
karburátor látja el. Elektronikus gyújtás. Nedves-karteres olajozás. Elektromos
indítás.
Er?átvitel: az els?dleges fogaskerekekkel, a végs? lánccal. Többtárcsás,
olajfürd?s kuplung, hatfokozatú váltó.
Váz: kétbölcs?s,
Els? felfüggesztés: telehidraulikus villa, 43 mm-es átmér?vel;
Hátsó felfüggesztés: progresszív típusú, egyetlen lengéscsillapítóval
szerelt alumínium villával.
Kerekek: öntött-préselt, háromküll?s, könny?fém tárcsák, elöl 120/70-17′-es,
hátul 180/55-17′-es gumik.
Fékek: dupla, 298 mm-es átmér?j? acéltárcsás, négydugattyús nyereggel
szerelt els?, 267 mm-es átmér?j? acéltárcsa kétdugattyús nyereggel hátul.
Méret és tömeg: tengelytáv 1450 mm; hossz 2125 mm; szélesség 765 mm;
magasság1190 mm. Száraz tömeg: 208 kg. 21 literes tank.
Teljesítmény: 143,1 CV (105,22 kW) 10.000-en. Nyomaték 105,9 Nm 7500-on.
Legutóbbi hozzászólások