Ahogy az autós piacon, nálunk, a kétkerek?ek világában is egyre inkább terjed az ún. vírusmarketing, melyet a nagyobb gyártók is el?szeretettel alkalmaznak a kommunikációs paradigmaváltás jegyében. Remek kis eszköz ám egy az itt bemutatotthoz hasonló teaser arra, hogy egyrészt bemutassa egy-egy jöv?beni termék fejlesztési stádiumát, másrészt hogy óhatatlanul a márkára és az általa majdan kínálandó jóságra irányítsa a figyelmet.
Megjátszotta már a Yamaha is az FZ8-assal és a Super Tenerével, és a Kawa felveszi ezt a "netes" irányt: a következ? generációs ezres Ninja vázlataival szembesülünk, azzal, ami nagy valószín?séggel a nagynindzsa lesz. Autentikus forrásból, mondhatni. Diszkréten átalakított vonalvezetés, új ötletek: íme:
Az extrémsportoló jegyeket, futurisztikus koncepciót már láttuk megtestesülni a Z1000 utolsó szériájában, nos, ezt az irányultságot kívánja a jelek szerint továbbvinni Akashi. "Új blokk, új váz, új felfüggesztések – fejlesztés alatt…" Mi mást is kívánhatnánk, mint jó munkát és még több gyári videót.
Legutóbbi hozzászólások