EST. 2002

Bemutatkozik a Kawasaki Z900RS

Akashi is meglovagolja a Retro hullámokat

Már irtunk és mutattunk fotókat, videókat az új RS900-ról ami igazából a régi Z1 900-as újra élesztése. Érthető, hogy a japán gyártó nem akarja kihagyni ezt a lehetőséget, szinte minden konkurensének van hasonló próbálkozása, ráadásul a Z1 1971-ben igazi kultuszt teremtett, ami talán még azóta is tart.

 Kawasaki Z900RS

Az erőforrás adott volt, persze alsó és középső tartományra lett nyomatékolva, ahogy a kipufogó is naked stílusban lett újra tervezve.

 Kawasaki Z900RS

Az elmúlt évek szögletessége után kimondottan felüdülés egy olyan Kawasakit nézni ami kerek vonalakkal rendelkezik a kategóriában. A kerek fényszóró, ovális hátsólámpa, LED irányjelzők, 4 az 1-ben rendszer, egyben modern és mégis múlt idéző hatást is kelt. Ahogy a két analóg műszer a középen található LCD panellel és az eredetire modellre emlékeztető nyereg is.

 Kawasaki Z900RS

A vázat nem csak esztétikai szempontok alapján dolgozták át, fontos szerep volt, hogy kevésbé legyen sportos, ideges a motor viselkedése. Az acélvázat teljesen átöleli a nyereg így a segédváz szinte láthatatlan.

 Kawasaki Z900RS

 Kawasaki Z900RS

A 41 mm-es UPS teleszkópok állíthatóak ( ugyan ezt a rendszert használják a nagyobb teljesítményű Ninja modelleknél is ). Fékfronton sem kell szégyenkeznie az RS modellnek, 300 mm-es tárcsák és radiális féknyereg lassítja a 215 kg tömeget.

 Kawasaki Z900RS

A Kawasaki helyesen felülvizsgálta a kormányzást és egy szélesebb riser kormánnyal tették tökéletessé az irányítást. A nyereg magasság 835 mm de van egy alacsonyabb verzió is ami 35 mm-el közelebb van a talajhoz.

A Z900RS három színben lesz kapható, mindegyik kétszínű kivitelben. Candytone Brown / Candytone Orange, Metál Spark fekete, Metál matt Covert Zöld / Flat Ebony.

 Kawasaki Z900RS

 Kawasaki Z900RS

 Kawasaki Z900RS

Az alumínium részeket eloxálással színezték a megfelelő színre. Az extrák között olyan használható tartozékokat vásárolhatunk mint markolatfűtés, hűtőrács, tankpad, színezett plexi, stb

Összességében elmondhatjuk, hogy a Kawasakinak jól sikerült az update és az egyetlen szembe tűnő dolog ami nem a kort idézi az a vízhűtő de ezt könnyű szerrel megbocsájtja bárki cserébe egy jól nyomatékolt és jó hangzású erőforrásért cserébe.

ugrás fel