A tömlő nélküli kereket is lehet az útszélén javítani csak megfelelő eszköz kell hozzá.
A tubeless rendszerek elterjedése rengeteg elönnyel járt a belsős társakéhoz képest. Alacsonyabb súly, jobb gördülés és még sorolhatnánk. Azonban a rengeteg előny mellett van hátrány is. Még pedig a javítás. Itt nem olyan könnyű foltozni de még nehezebb levenni a gumit. Igy a legjobban akkor járunk ha a keréken orvosoljuk a problémát. A Givi tömlő vagy kerékjavító szettjével ezt könnyen meg is tehetjük.
A különböző videó megosztókon rengeteg videó található ahol pontosan bemutatják a folyamatot ami bárkinek könnyen sikerülhet. Gumivágó, kézi behajtó vagy fúró, patron a felfújáshoz és természetesen egy pumpacső ha nem tudnánk rátekerni a patront a szelepre. Tőmítő csikok és még pár hasznos apróság.
Az ilyen szetteket általában nagy túrázok viszik magukkal és olyan helyeken használják ahol a gumis műhely fogalma talán még ki sem alakult de azért nem baj, ha mindenkinél van egy ilyen vagy hasonló készlet.
Fontos azonban, hogy a javított gumi már sosem lesz teljes értékű. Arra, hogy lassan hazaguruljunk megfelel egy ilyen javítás de utánna és főleg nagyteljesítményű motoroknál érdemes cserélni az abroncsot.
Legutóbbi hozzászólások