A Triumph lassan minden létező lehetőséget kipipál ami az erőforrás és a felhasználások kombinálását illeti. Hozz létre egy alapmodellt és variáld a végtelenségig, lehetőleg különböző kategóriákban.
Az angolok Scrambler erősítése ráadásul jó és életképes ötlet. A jelenlegi modell gyengéje épp az erőforrás teljesítményében rejlik. Mindannyian tudjuk, hogy egy 200 kg feletti motor lehetőségei terepen erősen korlátozottak. Azonban a Scrambler egyik igazi hátránya pont aszfalton jelentkezik, mivel semmilyen szélvédelme nincs és az erőforrás erőltetve képes a 150 km/h utazó tempóra hosszú távon fárasztó vele a kalandozás.
Ettől még stílusa és a vezetési élmény megkérdőjelezhetetlen de a nagyobb testvér talán pont azokkal a tulajdonságokkal fog rendelkezni ami most hianyzik. Marad a használható kerék kombináció, elöl 21, hátul 19. Alapfelszereltségnek tűnik a haspáncél és a Continental jól bevált terepgumija. A nagy rúgóúttal rendelkező Showa első villák és az Öhlins hátsó rugóstagok ígéretesnek tűnnek.
A fűzött kerekek tubeless rendszerűek és a fotók alapján országúti gumival is tesztelik őket. Várhatóan kikapcsolható ABS és Traction Control is elérhető lesz majd a 2019-es modelleknél. Összességében a 76 lóerő teljesítménnyel és ezzel a felszereltséggel egy nagyon piacképes modell érkezhet jövőre. Várható bemutató 2018 EICMA.
fotó: MCN
Legutóbbi hozzászólások