Tegnap hivatalosan bemutatta a Royal Enfield a Himalayan modell alapjaira épült új variánst a Scram 411-et, mely lényegében egy aszfaltra szánt modell új stílussal. A gyártó „ADV Crossover”-ként hivatkozik a modellre, amit annyi színkombinációval dobnak piacra, hogy komoly kihívás lesz választani.
A radiális abroncsoknak és a kerek fejidomnak köszönhetően egy teljesen új modell jött létre. A kétszintes nyereg és a hűtőrács, amely alatt még haspáncélt is találunk, egyszerre biztosít kellemes megjelenést és praktikus tulajdonságokat. A magasra emelt kipufogó és a Himalayan gyökereknek köszönhetően könnyen készíthetünk belőle Scramblert is.
A Scram kerekei 19 és 17 hüvelykesek, kettős felhasználású abroncsokkal. A gumiméretek 100 /90-19 és 120 / 90-17 (a himalája 21-es első kerekével ellentétben). A hagyományos felfüggesztések 41 mm-es csőrugós villákat mozgatnak, 190 mm-es úttal. A hátsó lengéscsillapító 180 mm lökethosszal rendelkezik, aminek köszönhetően a talajtól mért távolság minimum 200 milliméter. A fékek területén sincs mit szégyenkezni a kis Enfieldnek, elől 300 mm-es tárcsa dolgozik kétdugattyús féknyereggel, hátul 240 mm-es tárcsa és egydugattyús féknyerget találunk. A rendszert egy 2 csatornás ABS segíti.
Az üzemanyag tartály tartalma 15 liter, a motor tömege 185 kg. Az önindítós 24,3 lóerő teljesítmény leadására képes erőforrás 5 sebességes váltóval van szerelve. A műszeregység analóg, középen egy digitális kijelzővel.
Legutóbbi hozzászólások