Már az európaiaknak is az ázsiai piac a legfontosabb.
Pénz beszél! Ez hatványozottan igaz a globális motorpiacra. Fejlődni csak fejlesztéssel lehet, és az Öreg Kontinensben már nincs nagyon kiaknázatlan terület. A KTM is ezért vette az irány Ázsia felé, a legfrissebb hírek szerint a Fülöp-szigeteken alapítanak üzemet a helyi importőr közreműködésével.
A gyártás évi 6000 darab motorkerékpárral indul meg, de a cél évi 10.000 darab piacra dobása. Egyelőre csak a Duke 200, Duke 390, RC 200 és RC 390 típusok gördülnek le ott a szalagról, és ezek mind a dél-kelet-ázsiai piacra készülnek, Európa nem fog belőlük kapni egy darabot sem.
A tervek között szerepel még 2017 végére 30 dílerből álló hálózat kialakítása a térségben.
Legutóbbi hozzászólások