Professzionális átépítés egy régi BMW-ből.
A BMW 100RT az egyik legnépszerübb átépítési alap a motorépítők körében. Évekig szinte láthatatlan modell ismét aranykorát éli ami annak is köszönhető, hogy az erőforrás nagyon impozánsan lecsupaszítható a váz közepén. A legtöbb cég ahogy magyarországon is volt rá példa igazából csak pimpelik ezeket a motorokat. A most bemutatott NCT álltal épített motor viszont nem csak esztétikus de minden olyan technikai csemegét is megkapott amivel használható egy ilyen idős motor.
Elösszőr is teljesen szétszedték az erőforrást és mindent de még a legaprobb anyát is felül vizsgálták és kicserélték benne. A vezérlést, dugattyúkat, hengerfejet és még sorolhatnánk. De ezzel nem elégedtek meg. Bele építettek egy gyorsváltot ( Quickshifter KLS Motorsport ) aminek köszönhetően már kuplung nélkül is sportosan lehet vezetni a régi csupaszt.
A kipufogó rendszerrel sem tudtak hibázni, az egy dolog, hogy Akrapovic de az elvezetés legalább annyira zseniális mint a kivezetés. Érdemes megnézni, hogyan hoztak azonos hosszra két leőmlőt. Kibelezték majd újra húzták a teljes elektromos rendszert és olyan finomságokat építettek a motorba mint a kulcs nélküli indítás vagy a riasztó.
A hátsó űlés abszolult vintage hangulatot kelt amiért egy picit átkellet szabni a segédvázat de megérte. A világítás elöl hátúl LED technológiát használ míg a sárvédőt csak hátúl találunk ott viszont igazi finom fém munkát.
A fútómű hátúl Öhlins míg elől egy Showa kapott helyett egy Ducati 900 Super Sport-ból. A fékrendszer klasszik Brembo. Külön jól áll a motornak, hogy a felni egyik ágát aranyszínűre fényezték.
Legutóbbi hozzászólások