EST. 2002

„Black Stallion # 28”

Professzionális átépítés egy régi BMW-ből.

A BMW 100RT az egyik legnépszerübb átépítési alap a motorépítők körében. Évekig szinte láthatatlan modell ismét aranykorát éli ami annak is köszönhető, hogy az erőforrás nagyon impozánsan lecsupaszítható a váz közepén. A legtöbb cég ahogy magyarországon is volt rá példa igazából csak pimpelik ezeket a motorokat. A most bemutatott NCT álltal épített motor viszont nem csak esztétikus de minden olyan technikai csemegét is megkapott amivel használható egy ilyen idős motor.

 BMW black-stallion-28

Elösszőr is teljesen szétszedték az erőforrást és mindent de még a legaprobb anyát is felül vizsgálták és kicserélték benne. A vezérlést, dugattyúkat, hengerfejet és még sorolhatnánk. De ezzel nem elégedtek meg. Bele építettek egy  gyorsváltot Quickshifter KLS Motorsport ) aminek köszönhetően már kuplung nélkül is sportosan lehet vezetni a régi csupaszt. 

 BMW black-stallion-28

A kipufogó rendszerrel sem tudtak hibázni, az egy dolog, hogy Akrapovic de az elvezetés legalább annyira zseniális mint a kivezetés. Érdemes megnézni, hogyan hoztak azonos hosszra két leőmlőt. Kibelezték majd újra húzták a teljes elektromos rendszert és olyan finomságokat építettek a motorba mint a kulcs nélküli indítás vagy a riasztó. 

 BMW black-stallion-28

A hátsó űlés abszolult vintage hangulatot kelt amiért egy picit átkellet szabni a segédvázat de megérte. A világítás elöl hátúl LED technológiát használ míg a sárvédőt csak hátúl találunk ott viszont igazi finom fém munkát.

A fútómű hátúl Öhlins míg elől egy Showa kapott helyett egy Ducati 900 Super Sport-ból. A fékrendszer klasszik Brembo. Külön jól áll a motornak, hogy a felni egyik ágát aranyszínűre fényezték.

 BMW black-stallion-28

 BMW black-stallion-28

 BMW black-stallion-28

ugrás fel