EST. 2002

BMW K75 Street Tracker

Egyedi Scrambler a „The Foundry MC” műhelyéből

Egy spanyol fotós Carlos Ormazabal gondolt egyet és megtanult heggeszteni majd bele is vágott a motorépítés izgalmas világába.Minezt 55 évesen és maga mögött hagyva egy jó állást a Nikon fotó oriásnál.  Épített már pár motort de most erre a K75-ös modellre koncentrálunk amit Carlos Zaragoza környékén vásárolt és bár akkor még nem tudta mit fog építeni belőle jó vételnek tünt.

A K75 erőforrás 740ccm-ből 68Le csavar le az aszfaltra ami terepre bőven elég vagyis ahol a Scramblerek még eltudnak menni. Carlos jól találta el a tank arányait és a rajtszám tábla is rengeteg dolgot takar el amitől az erőforrás szinte magában áll egy váz közepén. Ehhez szükséges volt az az ötlet is, hogy a komplett váz BMW kék szint kapott ami passzol az első kerk kék mintájával és a tnak szinezetével is.

A kormány Hebo a digitális műszer Koso, míg a lámpa PIAA kődlámpa a burkolatával. Gumik Heidenau , kipufogó cső pedig egy lefestett karbonszálas LeoVince. A hátsó rugóstag egy K1100-ből származik ami plussz 35mm emelt a motoron.

Nekünk tetszik és ha belegondolunk, hogy ezt a motort 1985-95 között gyártották akkor kimondottan jól sikerült az átépítés.

További fotók és videók Carlos oldalán : http://thefoundrymc.tumblr.com/

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

 BMW K75 Scrambler

ugrás fel