EST. 2002

BMW R 1200 GS Rambler a Touratech-től

Nagynak tartod a GS-t de tetszik a megbízhatóság? A BMW összefogott az egyik legsikeresebb kiegészítő gyártóval és rámentek a régi HP2 kinézetre.

A Touratech kiegészítő gyártó és aBMW nem első alkalommal dolgoznak együtt egy adott projekten. A mostani azonban mégis kicsit más. A GS-ről sokan úgy gondolják, hogy bár a világ leghíresebb túra endúrója mégis csak akkor mint egy ” hadihajó”. Ami egyébként egy világkörüli útra inkább pozitiv mint negatiív tulajdonság. De mi van ha mi csak endurózni szeretnénk vele. Motorozni és nem bejárni a világot.

 Touratech BMW Rambler

A BMW már régebben probált válaszolni az ilyen igényekre és létre hozta a HP2-es modellt. A Hp2 még saját gumit is kapott Continentaltól akkor és jó pár kilótól megszabadúlt. Ennek egyik oka az volt, hogy megszabadult a Telelever futóműtől.

BMW R 1200 GS Rambler by Touratech

 

A most bemutatott Rambler szinte ugyan ezt az utat járja. Kidobták a Telelevert és helyette egy 230mm-es rugóuttal rendelkező hagyományos villaszárak kerültek. A hiányzó elemeket mint a villahídat az BMW R 1200 R-ből kölcsönözték.

A 125 lóerős boxer motor maradt de cserélték az első kerekeket. A választás az Excel-re estt. Előre 21-es küllös kerék került egyetlen féktárcsával aminek átmérője 300 mm ( ABS-el ) míg hátra egy 276 mm átmérőjű tárcsát szereltek. A gumikat a Metzeler szállítja a Karoo típussal.

A maga felépítmény karcsú akár csak egy igazi endurón. Az ülést a BMW G450X-től kölcsönözték. 18 literes tank kapacítás és lítium-ion akkumulátor a súlycsökkentés jegyében aminek végső száma 199 kg menetkész tömeg egy teljes tanknyi üzemanyaggal.

A kipufogó rendszer szinte már természetesen Akrapovic. Mi biztosan beneveznénk egy példányra!

ugrás fel