EST. 2002

BMW S 1000 RR Turbo

296 Lóerő ha kevés lenne a gyári 199

Nehéz elhinni de van akinek kevés a gyári S1000RR teljesítménye. Steven Decaluwe egyszerüen úgy érezte egy szerda délután, hogy kellene még valami erre a motorra, hogy valóban félelmetes legyen. Bár a BMW megtesz mindent, hogy kezesé tegye a ménesnyi lóerőt Steven inkább a turbófeltöltő élményére esküszik.

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

Igaz ezt vér profin csimálja így kicsit belenyúlt a sűrítési arányba ( 9,2: 1 ), kinyitotta a légszűrőt és erősen átírta az elektronikát. Az optimalizásra szüksége is volt mert a motort teljesítményét 319 km/h óránál leszabályozzák. Igaz azt már 4. sebbeségben is képes elérni és persze jóval robbanékonyabban gyári testvérei.

 BMW S1000RR Turbo

A motor teljesítményén kivül még a neve is érdekes lett # 92 VDC / MK30. Steve egy 2014-ben elhunyt barátja emlékének szánta az első karaktereket. Motoros társa Vick de Cooremeter, tragikusan elhunyt 2014-ben. A hátsó karakter a híres Megatron motoroknak állít tiszteletett. A BMW Megatron M12 / 13 turbo 1500ccm turbófeltöltős 1300 lóerős motorjai a 80-as évek igazi unikumjai voltak.

 BMW S1000RR Turbo

A motor előre egy Öhlins futóművet kapott hátra pedig egy karbon lengőkart. A kerekek a HP verzióból érkeztek és így a motor össztömege 196 kg lett. Az ülés kidolgozotsága példaértékű ahogy a fejidomban rejtett levegő csővek is különleges hatást keltenek. De nekünk mégis a kis kipufogó cső tetszik legjobban, el tudjuk képzelni milyen hang jön ki onnan 300 felett negyedikben.

Ha összevetjük a számokat, vagyis 296 LE – 196 Kg akkor nem is olyan rossz a matek.

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

 BMW S1000RR Turbo

ugrás fel