A név régi a technológia teljesen új. Hybrid robogó két kategóriában
A piac talán egyetlen szegmense ahol nincs jelen a Ducati az utcai motorozásban az a robogózás. Pedig anno 1945-ben pont egy kerékpárra szerelhető kisegítő motorral alapozták meg a létezésüket. Most elképzelhető, hogy visszatér a név de sokkal fejlettebb technikával. A magunk részéről azon sem lepődnénk meg ha nem csak Ducati hanem AUDI szinekben és persze logóval is árulná a konszern az új terméket.
Egyből két lehetséges verzióról pletykálnak a hozzáértők vagy inkább a tűzhöz közel lévők. Mindkettő hybrid vagyis elektromos rásegítéssel érné el a teljesítménye maximumát de más arányban. Az egyik verzió vezethető lenne B kategóriával. Sajnos csak azokban az országokban ahol a szabályozás ezt 125 ccm-ig lehetővé teszi. Ebben az esetben nagyobb lenne az elektromotor teljesítménye és megközelítőleg 80 lóerő leadására képes erőforrással rendelkeznénk. Itt valószinűleg a visszatermelésben a küllöknek is jutna szerep.
A másik verzió már egy combos belsőégésű motorral lenne szerelve. A 400 ccm mellett természetesen jelen lenne egy hybrid hajtás is de kissebb teljesítménnyel. Itt minimum 80 de lehet 100 lóerő körüli teljesítményt is várhatunk.
A motorok áráról és érkezéséről semmit sem tudunk. De ha a megjelenése a rajzhoz közeli lesz biztosan komoly sikereket fog aratni a vásárlók köreiben.
Legutóbbi hozzászólások